Gökyüzünde en çok yıldızları mı yoksa ay'ı mı seyretmeyi seversiniz?

Benim oyum yıldızlardan yana 😄

Sizin oyunuz hangisinden yana?

Yıldızlar: 😍😍
Gökyüzün de en çok yıldızları mı yoksa ay'ımı seyretmeyi seversiniz 🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌛🌜🎇🎆🌟🌠⭐?

Ay' da güzel aslında ama yıldızlar daha muhteşem...😄
Gökyüzünde en çok yıldızları mı yoksa ay'ı mı seyretmeyi seversiniz?

#kumralgüzeliii
Gökyüzünde en çok yıldızları mı yoksa ay'ı mı seyretmeyi seversiniz?
Cevapla