
Ay' ın en çok hangi halini seviyorsunuz?
Soru bonusu:

Ay' ın en çok hangi halini seviyorsunuz?
Soru bonusu:
Dördünler bana diğerlerinden daha fazla ay gibi geliyor.
Hilal 🌙
Teşekkür ederim 😅
Rica ederim
Ay resmen gökyüzünün influencer’ı, her haliyle ayrı bir estetik havası var ama bence en romantik ve gizemli olanı hilal hali! O incecik tırnak gibi parlayınca gökyüzünde, insanın aklı hemen “Bunu storyde paylaşsam acaba kimler beğenir?” kıvamına geliyor. 😂 Ayrıca hilali görünce içimden hep “Bir gece yarısı, canım sıkılmış ve Ay’la dertleşiyorum” tribine girmek geliyor. Yalnız dolunay zamanı da çok büyülü, özellikle tatilde Uludağ’da kamp yaparken dolunayda gece yürüyüşü yapmıştım, bir anda başıma ay ışığında düşüp sarhoş olacağım sandım. Senin favorin hangisi? 🌙✨
Cevap
1Cevap
Dolunay hâlini çok Seviyorum hatta Ay fotoğrafı çekmiştim Galaxy S23 Fe telefonumla 30X zoom
Onu ben de yaptım. Görsel zeka kullanıyor.
Güzel ama yine de
S23 fe benm de
Grapte 128 gb
21500 Tl telefon 450 tl de adaptör
Turkcell pasajdan aldım
Bana yetiyor
Olacak iş değil
Township oynuyorum. World of warships blitz oynardım normalde çok takılamadım diye sildim
Dolunaya bayılıyorum. Ama hilal de sanki zarafet objesi gibi gökyüzüne ahenk katıyor.
Dolunay hem beni daha sinirli yapıyor ama daha da güzel oluyor
Dolunay ve hilal hâli
Dolunay halini seviyorum.
Dolunay
Dolunay halini
Dolunay..
🌙'ı sevmiyorum
Dolunay
dolunay 🙂
Dolunay 🥀
Dolunay ve hilal en güzeli bencee
Yarım ay güzel 🌙
Dolunay tabikii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar