çok salakça aptalça bir sebep bu ya. bu fanatikliği anlamıyorum nedir bu futbol sevdası.. SAÇMA!! geçmişte bir sevgilimde bana şart koşmuştu. GS li olsan ne olur zaten futbola merakın yok demişti. FB yi seviyorum GS yi zorlamı sevicem ne alaka yani? ama ettiğin beddua cuk diye oturmuş. ne koymuştur ona :D
Çok saçma ya insan sevdiğini bu yüzden bırakır mı :@ İyi bugün bunu yap yapmazsan terk ederin yarın şunu yap falan :@ Boşver sen hiç üzülme değmezmiş sevgine pişman olup gelirse sakın şans verme çok üzülürsün
Bazen oyle bir asktır ki fenerbahce, onun icin cogu seyi reddedebilirsin. Bunu abilerimde ve kendimde goruyorum bazen... Aslinda bu diger takimin taraftarlari icin de gecerli olabilirr ama fenerbahcem bambaska.
Manyak adam. Kafa yok tamam bizde sevgilimle zıt takımlarız maç esnasında kavga ederiz. Ama asla onu futbol için bırakmam. Futbolcu alır parasını keyfini sürer bende onun için gül gibi sevgilimi terk edicem. Oldu canım. Takım batsın sevgilime bir şey olmasın. Gerçi ayrıldık başka nedenlerle ama öyleydim. Halada öyle olurum.
Ne alaka yaa bende gsliyim fb li sevgilim olsa onu mu bırakacam bu sacma sey olmaz çocuğun niyeti farklıymış belli ayrılmak için bahane yapmış ulan her sey de bir olmaz ki arasıra uyumsuzluk olacakki ilişkide canlılık olsun sacmaliktan başka biraey değil
ben dedim diye fenerli olacak kızı ciddi anlamda istemem. kişilik bozukluğudur ya da takımla hiç alakası yoktur.2. durumdaki gibiyse pek sıkıntı değilde 6s 6s diye ölüp iki günde benim için fenerli olacaksa olmasın mk
Suç sende, ahmaklarla takılman senin hatan. İnsanlar dışardan bakıldığında tanınır mı? Evet, tanınır ve dolayısıyla hiçbir bahane sevmiyorum ben, kız kendini böyle bir duruma düşürüyorsa aşagılık durumuna düşmeyi seviyordur.
En İyi Cevaplar