Aöf Elektrik Enerjisi, Üretimi, İletimi, Dağıtımı Bölümü okuyan var mı?

Merhabalar, Arkadaşlar bu bölümün dersleri nasıl çok zorluyor mu? Bu bölüme geçmeyi düşünüyorum, yorum yazar mısınız...
Aöf Elektrik Enerjisi, Üretimi, İletimi, Dağıtımı Bölümü okuyan var mı?
Cevapla