Annem ve babam başkalarına değer veriyor?

Annemin ve babamın çocuklarından hariç başkalarına değer vermesi çok mu normal bize değer vermemeleri. Ailem hep başkalarına değer veriyor çocukların arkasında hiç değil resme. Gözlerinden evlatları değiliz diye görüyorum ve bu benim canımı çok acıtıyor sizce ne yapmalıyım konuşmayada gelmiyorlar hemen sinirleniyorlar.

Annem ve babam başkalarına değer veriyor?
Cevapla