Kanım çok kötü kokuyor, çok keskin koklayınca saç boyası gibi geldi?

adetimin 2. günü normalde açıkcası o kanın kokusuna bayılırım nedense koklar dururdum. ama bu defaki çok farklı kokuyor çok keskin iğrenç ve fazla kokuyo, kendim kokuyorum tamamen. bide kimyasal gibi geldi kokusu neden normal mi arkadaşlar?
Kanım çok kötü kokuyor, çok keskin koklayınca saç boyası gibi geldi?
Cevapla