Anne babayı genc yaşta kaybetmek dünyanın sonu mu?

Babam 70 annem 54 yaşında geçen babam dedi ölúmü bekliyorum herkes gitti ben kaldım dedi nerdeyse orda yere kapaklancaktım olduğum yerde dondum kaldım onları kaybetsem ablamla abim var ama onlar bana sahip çıkmaz biliyorum o yüzden kendimi alıştırmaya çalışıyorum sizce bu duruma alışırmıyım yani yalnız yaşamaya
Anne babayı genc yaşta kaybetmek dünyanın sonu mu?
Cevapla