Erkeklerin emoji kullanması itici mi veya emoji kullanmak itici bişi mi¿😒😒😒?

Bence diğil, geçen bir kız 'çok otoco' demişti😒Biz kullanıyosak mavişler de kullanabilir☺Çok tatlı😇

Eski hesapta da birisi sırf emoji kullandığım için 'ukala, kendini beğenmiş, yapmacık..' diye baya saymıştı😱Sonra kız kavgası işte🙊🙈😈

Neyse siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz kese¿
Erkeklerin emoji kullanması itici mi veya emoji kullanmak itici bişi mi¿😒😒😒?

@yabancı_kız ☺
Erkeklerin emoji kullanması itici mi veya emoji kullanmak itici bişi mi¿😒😒😒?
Cevapla