Makarna kaynarken içine sivrisinek düştü. Çok iğrendim ama evde başka yiyecek yok. Sizce yiyeyim mi?

Kahvaltımla duruyorum kendime ancak üşenmem geçti diye makarna yaptım onda da kaynarken içine sivrisinek düştü.Çıkarttım ama acayip iğrendim. Sizce yemeli miyim? Bu arada baya açım ama büyük bir ikileme düştüm.
Güncellemeler
+1 yıl
An itibariyle makarnayı dökmüş bulunuyorum yorumlarınız sağolsun iyice açlığım gitti 😪😪
Makarna kaynarken içine sivrisinek düştü. Çok iğrendim ama evde başka yiyecek yok. Sizce yiyeyim mi?
Cevapla