Ölüm sizce güzel şey midir? Ölmekten korkar mısınız? Ölüm sizin için ne ifade eder?



Ölüm bir yok oluş degil yolculuktur. Ve bir dünya aleminden berzah alemine yani kabir sonrada ahiret. korktuğum z zamanlar oldu. Ama çok şükür yendim o korkuyu ibadetleri mi yaptıktan sonra ölümden degil hazırlıksız gitmekten endiselenmeli. Nasıl yaşarsan öyle de ölürmüşüz. ALLAH BİZE HAYIRLI OMUR VE ÖLÜM NASİP ETSİN
öyle diyorsunuz hertürlü pislik dalavere yolsuzluk haksızlık hep inanan kesimin işi şapşikler : )
Olumun nasil bir sey oldugunu bilmeden guzel mi degil mi bilemeyiz de korkmuyorum.
heeey heeey doğumumda yazılmış.. ölmekten degılde toprağın altından korkuyorum.. boyut degıstırecegız sadece.. gıdecegımız yerı allah bılıyor sadece..
ölümün nesi güzel, yok oluyorsun, bitiyorsun, cesedin bile kalmıyor yer yüzünde, toprağa terk ediliyorsun
Cevap
7Cevap
her şey bitti derken yeniden başlıyordur aslında, ölümden sonraki hayat gibi...
şu an tek isteğim beni mutlu edecek tek şey ölüm böyle hergün ölerek yaşamaktansa ölüm gelip alsın beni
Daha önce 2 - 3 defa öldüm. Çok güzel nirşey herkese tavsiye ederim.
Korkmuyorum ama güzel şey midir onuda bilemiyorum.
Ölüm güzel bisey bu taraf bos
geberiyorsun daha güzel olamazdı : )
En çok istedigim şeyden nas9l korkarım bayım ❤🔪
Benim için kurtuluştur...
ölümden kormuyorum unutulmak acı veren
Utanarak yaşamaktan çok guzeldir
Korkmam.
korkmuyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar