Siz uçarken ✈️ türbülans oldu mu hiç? Korkuyor musunuz?

Özellikle açık hava türbülansı çok kötü, normal türbülanslardan farklı, tahmin edilemiyor göremiyorsun 15000 feet ve üzerinde bulut dışında açık havada oluşuyor uçak birden aşağa doğru düşüyor bir kaç metre belki daha fazla şiddetine bağlı.
Türbülans yaşadınız mı hiç yoksa sakin mi uçtunuz hep? ✈️
Korkuyor musunuz uçarken?
Siz uçarken ✈️ türbülans oldu mu hiç? Korkuyor musunuz?
Cevapla