*Peki ya sizin hiç fotoğrafını açıp yüzünün en ince ayrıntısı kadar, incelediğiniz biri oldu mu?
Her zerresini ezberlediniz mi birinin?
Gülüşünde ki her kıyıya demir attınız mı?

#CemalSüreya

Yuzune tekrar tekrar bakip karakalem resmini yaptigim oldu, sonra yirttim attim.. bir daha da kimsenin resmini cizmedim..
Yüznün her gücresini ezberledim bir daha gelmeyevepini bildiğim için ve gelmedide gelmeyeccekte ama unutmadım aklımda
Söz güzelmiş demekki bende o kadar iyi gülüyorum ki kimse sahte olduğunu anlayamıyor..
Evet eskiden olmuştu.
Cevap
14Cevap
Hergün hep heran her milimini ezberlercesine bakıyorum
En çok kendime bakıyorum. Başkasına baktıkta noldu? :D
sevdıgım kadının her fotosunun her zerresını ınceledıgım zamanlar cok oldu
Süreya candır. Sevgili dedigin Süreyayı sevecek ya
Bulamadık Süreya seven adam..
Sureyanin evine kadar gittim. ben orada bulamadim
Tabi suratının çapını bile ölçmüştüm
Hayır benim olmadı kardeşim.
peki sen hiç sevdiğin birisinin sesini unuttun mu
Unuttum hatırlamaya çalıştım olmadı..
Kokusunu da..
aynen
Olmustur elbet ama vazgecmem zor olmuyor.
Olmadı abla. Hep şişman ve cirkin
çeşke gizliden yazmasaydın
Hayır olmadı. Olması mı gerek?
yanlız çok güel bir sözmüş
evet oldu
oldu bitti
Evet
Tabi
Ağır Aşık.
Oldu tabi.
bişi anlamadım
Oldu.
oldu
hiç olmadı
Hergün defalarca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar