Kuzenimin dişi rottweilerı yavruladı... Ancak bazı sorunlar var sanırım?

Kuzenimin bahçesinde iki tane dişi Rottweiler var. Birtanesi hamileydi. Adıda Lady bir görseniz öyle böyle sevimli değil :) maşallah... Sorunum şu:Köpeği 10 yaşında has erkek rottweilerla çiftleştirmeye çalışmışlar. Ancak hayvan yaşlılıktan olsa gerek pili bitik olduğu için midir nedir işi becerememiş. Kuzenimin ifadesi bu. Yani anlayacağınız boşa ateş etmiş... E dişi de beceremediğini görünce vazgeçip kaçmış köpeğin yanından. Ancak daha sonra köpek hamile kaldı. Biz sokak köpeklerinden olduğunu düşünüyoruz. E tabi bizim için safkan olup olmaması önemli değil. Bütün hayvanları seviyoruz... Ama dişi hamile bir köpeğe göre fazla zayıf... Yani sahibi onu gerektiği gibi besleyememiş. Hayvan zayıf düşmüş. Yavrularına rahatlıkla bakabilir mi? Şimdiden sonra gerekli gıda takviyesiyle toparlanabilir mi?
Kuzenimin dişi rottweilerı yavruladı... Ancak bazı sorunlar var sanırım?
Cevapla