18 yaşında pasif bir gayim? doğduğumdan beri bu duyguya sahibim 6-7 yaşlarında erkeklerden?

18 yaşında pasif bir gayim? doğduğumdan beri bu duyguya sahibim 6-7 yaşlarında erkeklerden hoşlandığımı farkettim allah bana bu duyguyu neden verdi bilmiyorum? Bunun dinen yeri nedir heüz bir ilişkiye girmedim ve ateist değilim allaha inanıyom aranızda benim gibi insanlar var mıı
Güncellemeler
+1 yıl
yanlış yazmışım 6-7 yaşlarında iken dicektmm
18 yaşında pasif bir gayim? doğduğumdan beri bu duyguya sahibim 6-7 yaşlarında erkeklerden?
Cevapla