
hayyyy detayininnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn arkadaşlar fikirleriniz nedir napicam ben nasıl gür sakalim olucak ya yardım edermisiniz?

Permatikle kes, direk uzar. Tavsiyem Gillette Blue III ;) Arkadaşında 7-8 ay kadar önce sakalları seninki gibiydi. bir permatikle tıraş oldu, şimdi İŞİD'e katılacak kadar gür sakalları var. :D :D :D bir de bayağı karizma oldu. Kızlar peşinden ayrılmıyor. :D
zuuuuhahahahaha :D
Gürleşince görcem seni benim gür ve sert sakallarım her gün traş olmaktan bıktım. Ve gürleşsin biraz kız arkadaşınşla şey yaparkene yüzüne battığını söyleyincede görcen :D. Zaten zamanla köklencek sakın jilet vurma sadece makina ile kes..
Yas olmuş 19 daha ne zaman gurlesecek :D
yaşın küçük daha 1 sene sonra çoğalacak zaten hiç oynama
Seninki 20 yaşında mi çıktı abi
Özür dilerim erkek sandım karıştırdım abla
ahahhaha yok erkek kardeşimden biliyorum. ayrıca güzellik salonu işletiyorum sakalların çıkacak merak etme
İnşallah abla ya :( kirli sakal birakicam birakamiyorum :/
Cevap
13Cevap
ya kardeşim bende var da ne oluyor? İnanki zahmetten başka birşey değil. Her gün tıraş olmaktan yüzümü hissetmiyorum bile. Bırak az olsun daha iyi...
Abi olsun ben günde 10 defa olurum traş yeterki çıksın :(
Gittim testesron hormon testi yaptı hormon seviyen gayet iyi dedi
Tabiki, orman gibi sakalı olanlar bir sabah kalktığında direk o şekilde uyanmıyor değil mi? Ne kadar jilet vuracağına bağlı bir olay ama beni dinlersen vurma.
Ülkemin kızları sakal konusunda nasılda tecrübeli... Gürleşir bro..
Ne zaman kardeşim?
21 22 Tıraş etmene göre değişir çok oynama bence sonra maymuna dönersin
daya jileti biraz daha sertleşşsinler ama ırsiyse sorun var babanda sakal saglamsa sendede olur
babamda sakal gür ahmet kayanin sakalı gibi sakal fiskiriyor suratında :D
güzel Ahmet babadaki gibi sakal varsa sendede olur birazda ırsidir dayıya çektiysen iş değişir tabi :)
dayimdada yusuf hayaloglu gibi sakal var
yılmaz güneyde dersen tam olacak
Baba, amca, dede ne durumda? Onlarda sorun yoksa sende de olmayacaktır merak etme. Zaman ver sadece.
hepsinde orman gibi var sadece babamın amcasının oğlu köse sulalede
Umarım o köseye çekmemişsindir
Yaşın küçük daha böyle çıkması askerde rahat edeceğini gösterir ;)
illaki gürleşecektir. Tabi ailene de bağlı bir durum
sulalede hepsinde orman gibi var babamda abim de falan ama bende bu şekilde çıkıyor :(
üzülme seninde çıkar yaşın küçük daha ;)
Ben 18 yaşındayım 16 yaşım biterken sakalım hiç yoktu ama şu an fullendi yüzüm hemde gür.
Genetik ile ilgili birşey ama çok güçlü bir sakal bekleme
acele etme.. daha gürleşir..
Ama benim yaşamdakiler de hatta kucuklerde bile çok sakal var :(
Abla inşallah çıkar da bende bikarim :D
kardeşim sakalı boşver çıkınca pişman olursun
Abi yeterki çıksın ben pişman olmaya razıyım
BİZDE ÖYLE DİYORDUK KARDEŞİMDE SONRADAN ÇOK FARKLI OLUYOR BU SEFER KILLARI KESTİKÇE SİVİLCELER ARTIYOR ARTI YÜZÜNDE KILLAR ÇIKMAYA BAŞLIYOR ONLARDA AYRI Bİ DERT
Genetiktir. Oluruna bırak !!!
seyrek sakal belki tıraş ola ola biraz gürleşir
Surekli jiletmi vurayim şu an bu durumda kesimmi?
tamam da çiçekle niye süsledin :D
Abi ne bilim öyle süsledik işte fikrin nedir onu söyle :D
Gurlesti mi kral
Gürleşir
Ne zaman :(
Bakim yaglari sur
Badem yağı mi
deniyicem :(
gürleşir zamanla
19 yaşındayım ne zaman gurlesicek daha
o zaman tek çare var günübirlik jilet vurcaksın
19 a gore cok az.
Eskiden hiç yoktu 19 a girdim birden çıkmaya başladı ama ben böyle kirli sakal falan bırakmak istiyorum sakalim uzunken berbat duruyor :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?