Yarın donut yapicam. Sizce kızartma mı yapayım fırın mı?

Fırın olursa böyle ---
Yarın donut yapicam. Sizce kızartma mı yapayım fırın mı?


Kızartma olursa böyle olacak ---

Yarın donut yapicam. Sizce kızartma mı yapayım fırın mı?

Daha önceden başka tarifle kızarma yapmıştım çok hoş olmamıştı..

Yarın donut yapicam. Sizce kızartma mı yapayım fırın mı?
Cevapla