Fırın olursa böyle ---

Kızartma olursa böyle olacak ---

Daha önceden başka tarifle kızarma yapmıştım çok hoş olmamıştı..

Kızartma olursa böyle olacak ---

Daha önceden başka tarifle kızarma yapmıştım çok hoş olmamıştı..


Donut a bayılırım bayılır :) Kızartmasını daha çok beğeniyorum
Fırın yumuşak daha güzel olur
Yorumlarda sert oldu diyenler de var tarife baktığım yerde. Ama kızartma yaparken kabartamadım, o yüzden fırın yapicam sanirim..
bana da ayııır
Cevap
0Cevap
tarifi ne bizede ver bizde yapalım :)
Hangisini istersin, atayım :)
fırın :)
https://www.nefisyemektarifleri.com/ask-donut/
Buyur bakalım. Ben de yarın çikolata sos falan alıp fırın tarifini yapayım bari :)
teşekkürler :)
ikisinide yap bence :D
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar