El parmağımın tırnağında , iltihap var şişti çok ağrıyor , hastaneye gitmeye de korkuyorum?

Arkadaşlar merhaba , el parmağımda tırnağın kenarındaki yani deri ile tırnak arasındaki arada iltihap var, kimisi dolama diyor , kimisi tırnak batması diyor anlamadım , nasıl oldu anlamadım tırnağımı çok dipten kestim sanırım ondan oldu ama çok feci ağrıyor ya , iltihaptan şişti orası , tırnakta görünmüyor şişkinlikten acaba etin içine mi girdi onuda bilmiyorum , ama çok feci ağrıyor ya , hastaneye gitmeye korkuyorum gitmek istemiyorum çünkü gidince kesin iğneyle o tırnakla etin arasında ki yere iğneyi batırıp iltihapı çekiyorlarmış , o da çok ağrıtıyormuş , onun için gidesin yok , ama var da , arkadaşlar peki bu kremle hapla falan geçer mi , illa yoksa deşmek mi lazım , hastaneye gidersem illa iğneyle yapar lar mı yapacaklar diye gitmiyorum ya zorunlu mu zorla yaparlar mı , yoksa sadece hap krem falan verir mi
El parmağımın tırnağında , iltihap var şişti çok ağrıyor , hastaneye gitmeye de korkuyorum?
Cevapla