Tesettürlü değilim ama yinede kapalı giyiniyorum ama yazlık yerlerde çok kötü oluyo garipsiyolar?

Ben kapalı değilim yani başım açık ama yazları da bol paça kot giyer uzun kollu şeyler giyerim.
Çünkü kısa kol giymeye izin vermiyor ailem.

Yazlık yerlerde çok garipsiyolar kapalı desem değilim e açık da değilim öyle işte.

Kapalılara bakıyorım inanın benden daha açık giyiniyolar o bölgelerde.

Çok sıkıldım ya kısa kol gitmekte ne var ki askılıda değil yani bildiğimiz kısa kol.

Tesettürlü değilim ama yinede kapalı giyiniyorum ama yazlık yerlerde çok kötü oluyo garipsiyolar?
Cevapla