Mesajları bir büyük bir küçük harf şeklinde yazanlar karizmatik mi duruyor?

Mesela "SeNi SeViYoRuM AşKıM" şeklinde yazanlar?
Mesajları bir büyük bir küçük harf şeklinde yazanlar karizmatik mi duruyor?
Cevapla