Nötr olmak olumlu mu olumsuz mu bilmiyorum çok şey yaşadım artık hissetmyorum?

beklentisiz alışmış bir ben ideal benlğim ile mevcut benlğim arasında uçurumlar...
Nötr olmak olumlu mu olumsuz mu bilmiyorum çok şey yaşadım artık hissetmyorum?
Cevapla