Bıyık Bölgemi Ağdayla Alırken Tahriş Ettim Ne Yapmalıyım?

Ağdayla bıyığımı aldım ama şuanda kızarıklık var ve yanıyor 3 saat geçmesine rağmen.. 3 sene önce yara olmuştu tahrişlenmişti hala izleri var ve galiba bidaha yara olucak ne yapmam lazım yara olmadan önce lütfen acil yardım edin..
Bıyık Bölgemi Ağdayla Alırken Tahriş Ettim Ne Yapmalıyım?
Cevapla