En yakın arkadaşınız doğum gününüzü kutlamazsa ne yaparsınız?

Merhaba arkadaşlar. Bugün benim doğum günüm :) Ancak en yakın arkadaşım, tek kardeş bildiğim insan kutlamadı bugünü. Şu anda konuşuyoruz, normal günlük konuşmalar. Onun doğum günüde yakın bir zamandaydı epey sürprizler hazırladım, tüm tanıdıkları topladım hediyesi vs. her şeyi ayarlamıştım. Şimdiyse bir mesaj ile bile kutlamıyor. Kendisi 1 haftalığına geziye gitti. Yanımda olamıyor buna bir lafım yok. Ama bir mesaj ile kutlamayı hak ettiğimi düşünüyorum. Sürpriz gibi bir şey olmadığına eminim. Ne yapmamı önerirsiniz? Kafam biraz karışık. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
En yakın arkadaşınız doğum gününüzü kutlamazsa ne yaparsınız?
Cevapla