Kızlar, Gıdıklamayı iyi bileniniz var mı? Gıdıklarsam nasıl gıdıklamalıyım?

Benim 25 yaşlarında abim var. Ben çok gıdıklanıyorum. Abim bu zaafımı bildiği için beni bayıltana kadar, gülmekten nefesim kesilene kadar gıdıklıyor. Bu güne kadar da karşılık olarak abimi gıdıklamak hiç aklıma gelmedi. Artık intikam almayı düşünmeye başladım. Abimi çok fena gıdıklamak istiyorum, gıdıklanmak nasılmış görsün istiyorum. İçinizde gıdıklamayı iyi bileniniz var mı? Nasıl gıdıklamalıyım?
Kızlar, Gıdıklamayı iyi bileniniz var mı? Gıdıklarsam nasıl gıdıklamalıyım?
Cevapla