
Bu sekilde cikmaya calisiyordu kapattim o buyuk acigi. Disarida cikartiriyorum avizeye konuyo baska bisey yapmiyo hepte disarda tutamam. Sizce neden boyle yapiyo kafesteyken? Alali 2 hafta oldu

uvv çok tatlı :) bakın ben 2 tane besledim biri hatam yüzünden kaçtı biri öldü. ikisindede şunu gördüm kuşu kafese mahkum edersen bir süsten farkı kalmıyo. ben hep serbest bıraktım öyle işler yapıyolardıki her sofrada yemeğe gelmeler sabahları ıslıkla şştt diye uyandırmalar topla oynamalar aynı evde bir yaramaz çocuk gibi oldulardı. eğer serbest bırakırsan içerde çok güzel arkadaş oluyolar
Oha ya.. Zarar görür ölür. Başka kafes alın kendini sıkıştırmayacağı.. Yazık :(
Bizdeki de sürekli çıkmak istiyor ama bizim kafeste bunu yapamaz kuş..
Çok pislik benimki :D
Oyuncak al kafesine. Salıncak falan... İçerde kalmayı sevmiyor belli ki. Benim miniklerim de böyle *-*
Salincak var icinde hic oynamiyo bile
Dışarı çıkmak istiyor canım 13 yıldır kuş besliyorum emin ol :) maşallah tatlıymıs
Cevap
21Cevap
Dışarıda zaman geçirmesine izin vermelisin. Acıktığı zaman kendisi kafesine döner. Bir kuşum 4 saat klimanın üstünde bekleyip sonra inip koluma konmuştu. Öyle öyle alışacak.
benimkinide yeni aldım kafesini yapıştırınca kendisi giriyo zaten
Herşey olabilir. Ben akraba evlililiğinden süpheleniyorum ama.
:) :) :) :) :) :) :) :) ne guldum aksam aksam ya :)
çiftleştir çiftleştir :D düz duvara tırmanıyor hayvancağız :D
tipe bak insanın böyle kuşu olsa hiç sıkılmaz valla :D
Benim kuş aynı tellere sıkışıyor bu sorunu nasıl çözebilirim?
Ohaaaa kücükkkk yaramaza bak yaa nerden çıkmış :D:D
Bu nasıl bir şey ya 😊 düzgün kafes ALIN güzelmiş ama kuş
seni hapsetseler sende aynısını yaparsın.
Ozgurlugune düşkün puşt
O yerleri iple kapatın. Sıkışır ölür
Bantladim kapattim
İyi yapmışsın 👍 bizimkisi 1 ay dışarı çıkmadı korkudan :D
sal gitsin ya yazık oluyor
Oruçtandır geçer bir kaç güne
Biraz bırak evin içinde gezsin 😊
Birak ciksin ölsun g. tu rahat durmuyosa:S
özgür kalmak istiyodur
isyan ediyor o isyann
Cani sikilmis ya oyuncak alin kafesine
Evet biraz sal uçsun #D
dışarı çıkmmaya alışmış
bkz:prison break
cok tatli:)
kafes değiştirin
Oha hehehe
Antidepresan ver
Olabilir
oha l*n
Sıkılıyor bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar