Babamı küçükken seviyodum ama buyudukce soguyorum ondan detaya gelirsen ii olur?

Küçükken babamı cok seviyodum ama simdi bazı seyler aklima geldikce nefret ediyorum cok iyi adam her istedigimi mutlakaa yaparr herkes tarafindan da sevilir yardimsever biri ama ben sevemiyorum artik her yaptigi gozume batiyo.. Ergenlige yeni yeni giriyodum 6 ya falan gidiyordum sanirim kucuktum goguslerim belirgin olmaya baslamisti arabayla bir yere gidicektik kalabalikti baya ben kucuk oldugum icin babamin kucagina oturmstum sonra uyumusum babam gogsume elini gogsume sokmak istedi tam dokuncakti hemen uyundim titredim elini cekti hemen ya bilmiyorum ondan sonrami oldu babamdan sogud her yaptigi batiyo resmen bana cok iyi davraniyo herkesin icinde canim tatlim bitanem falan ama bana hic samimi gelmiyo ya bunu ilk defa burada soyliyorum e buyudum sayilir artik bir ara odama kapiyi calmadan giriyodu ben yatarken falan sonra anneme dedim soyle kocana kapiya vurmadan iceri girmesinnn bidaha bune ya dedim girmedi artik ama her gece yatmadan once beni opmeden uyumak istemiyo ama ben nefret ediyorumm yaa opmesinnn soyleyemiyorumda ama hareketlerimden anlasinn artik odama giriyo ters ters bakiyorumm terss cevap veriyorum soguk davraniyorum ya hersey geliyo aklimaa bazen dusunuyorum acabaa odama ben uyurken girip beni mi izliyo diye bir arada bizim akrabalarin yaninda ben bisey soyledim oda gulerek popoma vurdu ayy en nefret ettigim hareketlerr ya anneme soyledimm niye bana oyle yapiyo diye annem niye bu kadar takinti yapiyosun baban o senin falan dedii yaa belki babam biseyin farkinda deguldur ben mii bu kadarr takinti yapiyorumm anlamiyirum kii yanimaa bile yaklasmasini istemiyorummm yardim edin
Babamı küçükken seviyodum ama buyudukce soguyorum ondan detaya gelirsen ii olur?
Cevapla