Yaşından büyük göstermek mi daha iyi küçük göstermek mi?
Yaşından büyük göstermek daha iyi
Yaşından küçük göstermek daha iyi
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
yanii kızlar için bence sorun değil büyükte küçükte görünmek...
belki yaşıtlarınız sorun edebilir bunu
küçük göstermek
Yaşından olgun davranıp, görüntüde küçük göstermek sanırım :)
Güzel ✊
küçük göstermek iyi bişey ama bazen can sıkıcı oluyo
Aynen
Cevap
14Cevap
Yaşına göre değişir :D 18 yaşındayım ama 20ve üzeri genelde zannediyorlar hoşuma gidiyor fakat 30 yaşına gelince 35 denmesi hoşuma gitmez :D
Belli bir yaşa kadar yaşından büyük göstermek ama belli bir yaştan sonrada yaşından küçük göstermek iyi :)
küçük gösteriyorum ama bu her zaman iyi olmuyor üniye gidiyorum liseye gidiyo sanıyolar :D
Ben de aynıyım
küçük göstermek daha iyi
Dalga geçiyorlar ama
boşver
20 ye kadar buyuk 25 ten sonra küçk
Ben büyük gösteriyorum iyi gibi sanki asdfg
küçük her zaman iyidir
Yaşına göre olgun göstermek daha iyi
Yaşında göster iyisi mi.
Herkesin elinde olan bişey değil
Yaşından küçük göstermek daha iyi
Yaşından küçük göstermek daha iyi
Yaşından küçük göstermek daha iyi
ben küçük gösteriomda noluyor
Kararsız kalıyorum bu konuda hep
Her yaşın gzellgi vardır ya büykte kcükte gözüksen
Kaç yaşında olduğuna bağlı...
20 yaşındayım küçük gösteriyorum
Tam ortası...
küçük göstermek avantaj
Yaşında göstermek iyidir
göreceli bir kavram
Küçük
Bir kızla yazışıyorum kız 19 ben 18 ne demeliyim
küçük göstermek.
küçük
Yasa gore degisir.
Küçük iyi yinede
Büyük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar