Güncellemeler
+1 yıl
Bir de hoşlanmıyordu. Zaten bu hoşlanma lafından nefret ediyorum.
Ya bir kere reddettiler mi sonra sikicek adam arıyolar bence hiç kafanı yorma sevgini içinde yaşa çıkabiliyosan başkasıyla çık ama boş ver şu durumu sonra kafayı yiyo insan 😀
Bakınız : açık kapı bırakmak, yoklukta kullanmak vs
Reddeddi çünkü zor kızı oynuyor peşinden koş istiyor.
Zaten ona benzer bir şey ima etmiş bir paylaşımında. İnsanın ağzından laf bir kere çıkar, önce hoşlanmadığını söyledi ben daha ne yapayım?
Hiç birşey yapma adam olan anlar.
Adam değil miyim yani ben?
Onun için dedim.
Cevap
2Cevap
ilişkilerde mantık araman hata
Naz yapıyor.
Fazla naz aşık usandırır derler.
Beğendiği icin
Hoşlanmadığını söyledi.
Naz yapıyordur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar