Hani derler ya bin biliyorsan bile bir bilene sor diye bizimkide o misal?

ama buralardan 1bilen muhakkak çıkabiliyor. konuya gelince bir kıza okadar yıl aradan sonra bir isim koymak istersin sevdiğini itiraf edersin ya hani neden kabul etmeyip o tekliften sonra başkasının ilk seferde çıkma teklifini kabul eder ve okadar tanışma süresi uzamadan. anormallikmi bizde var acaba?
Hani derler ya bin biliyorsan bile bir bilene sor diye bizimkide o misal?
Cevapla