Merhaba arkadaşlar,
ilk hesap kesim tarihim: Ayın 20si
Son Ödeme tarihim: Ayın 30u
Ben karta çok yüklenmemeye özen gösteriyorum, ufak tefek alışveriş yaptığımda da giderim alışverişin ertesi günü ATM'den ödememi yaparım. Ancak bu ayın 7sinde yaptığım alışveriş tutarını ATM'den ödemek için gittiğimde "Borcunuz görünmemektedir" ibaresi var. Bugün tekrar gittim, yine aynı. Ama alışveriş yaptım, nasıl borcum görünmüyor?
ilk hesap kesim tarihim: Ayın 20si
Son Ödeme tarihim: Ayın 30u
Ben karta çok yüklenmemeye özen gösteriyorum, ufak tefek alışveriş yaptığımda da giderim alışverişin ertesi günü ATM'den ödememi yaparım. Ancak bu ayın 7sinde yaptığım alışveriş tutarını ATM'den ödemek için gittiğimde "Borcunuz görünmemektedir" ibaresi var. Bugün tekrar gittim, yine aynı. Ama alışveriş yaptım, nasıl borcum görünmüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar