Sevmek mi güzel bir duygu yoksa sevilmek mi güzel bir duygu hangisi daha baskın sizde?


Sevmek
Sevilmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Keşke sen ben olsan; seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan.
Keşke ben sen olsam; bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.. SESSİZLİĞİM BİR ÇIGLIKTI.. HEPİNİZ Mİ SAĞIRDINIZ?
Histtt caktirma 😎😎😎😎😎 Ona kafalarımız aynı diyelim ahahahha 😂😂😂
Şaire sormuşlar sevmek mi sevilmek mi diye. Sevmek demiş, çünkü sevildiğinden asla emin olamazsın.
Şimdiye kadar sevildim ama hic sevemedim o yüzden o duyguyu yaşamayı bir insanı ozlemeyi onu görünce heyecanlanmayi istiyorum bence sevmek daha güzeldir..
Fuzuli'ye sormuşlar: "Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi?"
-"Sevmek" demiş. "Çünkü sevildiğinden hiçbir zaman emin olamazsın..."
Vay bu iyiymiş😊
Olsun ya yinede eig seç :(
Olsun nolcak ki
Tisikkirlir 😊
Cevap
8Cevap
Sevmek çok başkadır. Çok nadir başıma gelen bir şey..
Ricilir cinims!
İkisi de tırışka.
Para kazanıp kimseye eyvallah etmemek en güzel duygu
Hayatta sevgiden kazık yemeye başladığın zaman anlarsın evlat
İkisi karsilikli olmadiktan sonra hicbir anlami yok :(
Sevmek guzelde ilgi girmek sevilmek ayri bir sirmatiyo
sevilme dedim yanlışlıkla ama sevmek...
Çok depresif bir soru :/
Sevmek
yoklukta olan herkez sevilmek demis :D
. s.. aadadaees kekekkekeejej manifalitiko
hep kovalanıyon :D ne güzel
sevilmek
teşekkürler:)
Sevemek daha agır
yanliş yazmişim =D
sevmek = )
Sevilmek
Sevmek daha güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar