Tuz kral mı olmak isterdiniz şeker prens mi? Tuz kraliçe mi olmak isterdiniz şeker prenses mi?
Tuz kral
Şeker prens
Tuz kraliçe
Şeker prenses
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tuz kraliçe :) şeker prensese herkes gider bana gelen bazı seylerden fedakarlık yapıp da gelmeli :-D (sacmalamasyon :)
Soruda öyle :D
Şeker Prenss :D
Tuz ve şeker aynı anda karıştırıp bir kavonoza koyalım bence bu tarz işlerde ne işleri var
işsiz bunlar
Bencede baya işsizler :/
suyun içinde eriyip çözelti olacak herhangi bir şeyin kralı filan olmam...
Tuz erir mi ki:D
Erimiyo muymuş
Denicem yarın erimezse görüşürüz
Tuz suda erimez çözünür googledan baktım :D ama denememi de yapıcam :d
Yarın konuşalım tekrar :D
Cevap
11Cevap
Suyu görünce eriyeceksem ne far eder ki ne olduğumun
Tuz eriyo mu ya :D
Tuz erimez ki ya erir mi :s
Tuz erimez ki bir kaç dk bekle dibine çöker, yemeklerde de erimiyoki çok küçük parçalara ayrıldığı için göremiyoruz yani benim bildiğim :d
Tamam saçmalıyorum yarın deney yapıcam o zaman konuşalım :D
Tamam :D biraz beklicem dibine çöksün foto atıcam :D
Doğru bir yerde yanlış yapıyorum ama nerde :D o zaman ikiside erimez :Df
:D erise dibine çökmez ama :f
:D tamam ya :d yarın deneyimimin sonucunda konuşucaz gerekli araştırmaları yapıcam bu konu hakkında :D
Tamam :D
Tuz Kral olalım
kendi başımıza tatsız ,
yemeklere ekilince tat veren baz
3 beyazdan birini dışlamışsın... Çok ayıp Un olmak isterdim
Un ne ama un kral un prens?
Un prensesi olurdum ben
Niye prenses
Yok lo vazgeçtim ben kaptan olurum
Seçeneklerden biri
Un kralı olurdum. Krallıkları severim
:))
Sonuç? :D
Sonuç sen un kral ben tuz kraliçe :D
E o zaman güzel bir poğaça yaparız :D :D :D
:D yapalım
Aahhahaha :D :D :D
:).
Sensin nokta :D
Kısa geldi de yorum ondan :D
Ya tabi öyledir :D
Valla :D izin verilmiyor
Saçma saçma kurallar :
Biliyorum izin verilmediğini :D
O zaman?:D
Hiç öyle gelmedi ama bana :D :D
Uğraştırıcı bir kral :D
Krallar uğraşmaz :D Uğraştırır ama sanki uğraşıyor gibiyim prens mi olsam ne adfasd
:D yoo tam bir kralsın işte :d
Evet Burcumda aslan aslan kralım ben adfasdf
Pardon ama 3 krallık değiştirdin böyle kararsız kral görmedim ben :D bana göre sen kararsız kralsın :D
Kral olayımda krallık farketmez ya :D :D
:D tamam kararsız kralsın o zaman
Ya şunların sonunda ne olacak çok merak ediyorum sonuç ne :D
Ya sonuç yok ki :D
Bak bir saattir konuşuyoruz bu muydu yani :D Bari bir şey sallada mutlu ayrılayım burdan :D
Ne salliym fal gibi bişey mi :D ne istiyon söyle salliym:D
Evet aynen işte şunu seçtin şöylesin falan :D :D
O zaman un seçtiğini göre başta, yardımsever birisin liderlik duygun var ama duygusuzlaşmaya başladığın yerde bırakırsın bu işlerde duyguya yer yok çünkü :D ve madur kalanlar olsun istemezsin herkese yetersin, bunun gibi :d
Bu fal olmadı ki kişilik analizi oldu :D
Tamam doğruda hepsi :D şu unla yardımseveri nasıl bağdaştırdın çok merak ediyorum ya :D :D
Öyle hissettim :D
Tamam had bir de fal bak analizi güzel yaptın :D
Neyle ilgili bakiym hangi konuda :d
Gelecekle ilgili olsun :D
Dert ettiğin şeyler zamanla kaybolucak yapamazsın olamazsın diyenlere bakma çünkü potansiyelin var aklıma bişey gelmiyo :D değer verdiğin ve değer gördüğün bir ailen olucak gibi geliyo :D
Ya gizli sen beni tanıyor musun?
Nerden tanıcam :D
Ya çok güzel sallıyorsun ya da beni tanıyorsun :D
Sitede yeni sayılırım valla sallıyorum :D ama yüzüne bakınca da hissediyorlar bişeyler :d
Valla garip çık gizliden merak ettim bu üstün yeteneği asdsa
Üstün yetenek değil mi kime sorsan vardır aynı sorun :D
Çıktım :D
Takipteyim sende et :D :D
:D tamam
Haftada bir sana geleceğimi soracağım yandın sen asdas d:D
:D bedava değil canım bu hediyeydi
Ne yani para mı istiyorsun :(
Yok sende söylersin
Ben beceremem :D
No :D
Np* :f
Tamam sen yaparsın ama :D Sonra yapma deme bak dediklerinin hepsi doğru çıktı :D
Gerçekten mi :D
Evet ciddiyim :D Beni tanıyorsun sandım :D
:f tamam yaparım :D
Sevimdim :)
:),
soruda ki amaç ne çok özür dilerimde anlamadım bir açıklar mısın
:D amaç yok sordum öylesine
şerker prensi diyelim ozaman :D
Şeker çocuk :D
haha efendim şeker kız :)
Yalnız ben tuz kraliçe :D
hadi yaaa bende tuz kral olayım ozaman :D
Ol :d
haha oldum ozaman kraliçe :D
Tamam kral ✊:D
ya şaka bir tarafa sen un niye eklemedin :D
Çünkü cemin bir şarkısı vardı tuz kral şeker prens diye ordan yola çıkarak sordum un geçmiyordu şarkıda :D
ha şimdi anlaşıldı :D
:)'
Kral olarak kalalım...
Bigün şeker prense bırakıcan :D
Tatlıyı severim orası öyle...
Bende
Seker.
Erirsin :S
Atlatırsın zorda olsa
:Dd
proteinman olmak isterdim asldkadk
Tuz kraliçe
Tuz kral olmak isterim.
Şeker oluyum ben #D
Zaten öyles...
Tipinden belirledim nerden belirlicem:D
Öd :D
Bildiğin öd işte ,:D
:D niye
O zaman önemli sende iltifat et
Hızlısın derken anlamadım :d
Haa :d neyse o zaman :D
😚😙
Psikolojin bozukmu
:DD
Beyin Error verdi.
:D'
Tuz ekşi işte
Tatlı değil şimdi
Şeker prens
prenses demek istedin heralde :D
duz gral
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar