Hiçbir şey yapasım gelmiyor, hayatta herşey boş ve anlamsız geliyor ne yapmalıyım?

Dönem dönem böyle olur geçici demeyin 5 yıldır bu ruh halindeyim düzelemedim yaşayan ölü gibiyim inanın hücre hapsi gibi birşey yaşıyorum 5 yıldır. Ne dışarı çıkasım var ne birşey yapasım var herşey boş, anlamsız geliyor. Hayatın amacını bulamıyorum sürekli hayatı ve kendi hayatımı sorguluyorum ama hiçbirşey düzelmiyor ne yapıcam :( Bu gidişle intihar bile edebilirim çok çaresizim
Hiçbir şey yapasım gelmiyor, hayatta herşey boş ve anlamsız geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla