bana odun dedi bir afsdfas :D benim bildiğim odun erkeklere denir:D
pazartesi bu kadar iltifat ağır geldi :D
pazartesi bu kadar iltifat ağır geldi :D
Ayrı şehirde yaşayan o zamanki hatun kişiye en sevdiği 15 parça küçük hediyeyi bir araya getirip sürpriz romantik bir paket hazırlayıp gönderiyorum. Ben sana demedim mi benden habersiz bana sürpriz yapma diyor, benim kargoya gidecek vaktim yok diye fırça kayıyor. Ben bu hatuna odun dedim az bile söyledim. Iste odun hatun böyle oluyor.
Sen ne yaptın acaba?
Odun değilsin taşsın, cisimleri karıştırmış <3
eksi - =(
@ReDLovee <3
Banada diyorlar hatta az önce @umtumt ona benzer bir seyler dedi :)
Abim bana diyo odunsun sen diye insanalra karşı öyleymişim :)
Cevap
34Cevap
Odun demek odun demektir bence. Oduna odun demek lazım. Odunlar yapı bakımından ikiye köken bakımından ise çok sayıda dala ayrılırlar. Yapı bakımından kalas kütük. Köken bakımından ceviz kavak vs vs vs.
Buyrun efenim bunlar kalas olmaktadırlar. Aranızda ki 7 benzerliği bulmaca oynayabilirsiniz ;)
ikincielmalzemecim.com/.../kereste4.jpg
bir çok kız böyledir. bilinenin aksine kadınlar değil, erkekler daha romantiklerdir. ama ramantizm kadınlara daha iyi yakıştığından ve erkeklerin böyle bir imajı sevmemelerinden kaynaklı bilinen kadınların daha romantik olduğudur. fakat erkekler romantizm de olayın dibine vururlar.
Hahahahahhsbsbsbabbasbzbabsb
Dogru söze ne denir?
odun denir hahsh
cıks
ı ıh diilsin kim söylemişse halt etmiş =(
Komik değil, eksi
Hahshhas
Erkekler kuru odun olur :)
Bazı kızlarda yaş odun :)
Eeee bazen kurunun yanında yaşda yanar :)
Sonuç :)
Yaz geldi pikniğe gitcez mangala odun lazım demi :)
Soruyu sormana sebep olan kişi odun deyince iltifat oluyor. Ben odun deyince testere pıcak :/
Oynamıyorum ben yaa :(
Ama bu oyun hiç fair play çerçevesinde değil :)
Vermiycem ben kan vermiycem istemiyorum. Kan benim damar kan benim damar benim benim başka birşey yok :)
Mesela o çikolatam der sen öküzüm dersin odunluk budur :D
vampir olabilseydin
işte böyle laflar olmayacaktı
beni de yap beni de yap diye peşinde kuyruk olacaktı millet :) :) :)
Olur tabiki :) bitinin ağzından kıza seninle yağmurun altında ıslanırız öpüşürüz yazdım
mal mısın? Niye ıslanıyoz? Sen öpüşmek iste kuru bir yerde öpüşürüz dedi -,-,- odun :/
Neden odunu erkeklere itafen kullanilmasindan yanasin? Oysa odunluk herkes için gecerli.
Bazi seyleri anlamaman ve senden bekleneni yapmaman odunluga isaret olabilir.
ağaçların cinsiyetimi var ki odunluk kız/erkek olarak ayrılsın? Odunsun sen ne kadar saçma bir cümle *
sana dememiştir o tartışıyordur birşeyle sabah sabah
Kezban dese daha doğru olurdu. Sevdiği kıza cayır cayır yanan erkeğe odun denir :D
etiketliyim sende tanı bu; @AcayipKız :D :D kızıcak :D
kızların da cok odunu var olmaz olur mu. hem de erkeklerden fena oluyor. kızın odunu daha sert
ilgisiz hıyar insanlara odu denir cinsyet fark etmez
Kizinda odunu olur. hatta erkeginkinden beter olur :)
yok kızlar odun olmaz onlardan olsa olsa kürdan olur
Olur bende odunum çünkü kendimden biliyorum
Bazi kizlar gercekten odun. Romantiklikten anlamaz bile
Ben odunum la çok duydum bunu ikna oldum artık..
Kızlardan da odun çıkıyor tabii.
kızlarında odunu oluyor demekki odun sun
GÜL dese neyse...
GÜL de odundan çıkar ;)
Bende de var biraz odunluk :D
yanlış demiş kereste daha nazik
Kızların odunu da tam odun olur. Geçmiş olsun:).
Bide kalas var unutmayalim
estağfurullah sen direk kerestesin 😅
Var var odunlar var ((:
bende bilmiyorum odunun erkekte yeri nedir :D
Odun agir olur kiymik dese neyse
demekki oduluk ettin.
Ne güzel odunsun mı dedi
Olur ben mesela odunum :)
Olur olur, bana da demişlerdi :D
Merhaba ben odunlar kraliçesi.
Yont beni deseydin 😊
Ben keresteyim :/
Evet, kızlarda da odun var. Sıkça rastlıyorum.
Olur evet
Odunsun hakketten
İyi demiş. 😄
Odun da olur kütükte
Evet öylesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar