Elbet kıran güçlü kızlarımız vardır ama sanırım ben daha yarısına gelmeden mağlup oldum 🥲derimin kalktığını baltamda kan lekesini görünce fark ettim hahahsh





Seni alıp Alaska belgesellerine koymak lazım buzlar altında bir yaşam ahşap kulübede dağdan kardan buzdan odun kırıp avcılık yapıp şömine önünde battaniye sarılıp uyunacak kızsın o kadar güçlüsün yani
Geçmiş olsun çileğim 🍓
Kızlar çok güzel odun kırar, kendimden biliyorum kırılmadık yerim kalmadı...
Kızlar istese her şeyi yapabilir.
Cevap
31Cevap
kırabilirler neden olmasın, geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun. Adı reomsa o odunu bakışıyla kırar :D
Dün kapıda kaldım su şişesiyle kapıyı açmayı deniyim dedim ellerim morarmış ahsjs. Aşkolara böylesi şeyler çok zorrr
Bugün ben de kırdım biraz ama odun kıran kıza pek rastlamadım şimdiye kadar. Böyle cızz olur işte shsjsj eldiven taksanaydın yaa
geçmiş olsun canım. Ellerin nasırlaşmadığı için kolayca yıpranabiliyor ama bir süre devam edersen taş gibi olurlar herhalde kfdjngk
Odun değil de odun gibi insanları kırsak olmaz mıı :D
Kırabilir, köyler de genellikle kadınlar kırıyor. Erkek görmedim. Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 🌹
Bunun güçle alakası yok elinin naifliği ve yanlış tutmayla alakası var
Geçmiş olsun
Kırıyorlar çok gördüm 😃
Kıramayız... bazı şeyleri sadece erkekler yapabilir bunu kabul etmekte yarar var
Profil resmindeki kızın elleri değil bu :)
Odun kıran kız benim kafamı da kırar
Tabiki kırabilirler. Ama odun kırabilecek birileri varsa kızların çay veya kahve yaparak destek olması daha güzel olur.
10 dakika odun kırar 1 hafta vücudun ağrısı ile uğraşıp söylenir.
Kuzum profesyonel konumuz odun kırmak djddjdj tabi akıllı kızlar için diyorum 🤣 (odunun ne olduğunu anlamışsındır diye tahmin ediyorum)
Düzgün bir balta, eldiven ve doğru teknikle anasını bile ağlatır :)
En sevdigim işler kırar tabi ben kırıyorum stres falan kalmıyor efsane bi rahatlama yöntemi 😅
Ellerin kuru olduğu içni sert vurunca tahriş olmuş su toplamıştır
Geçmiş olsun ben kırabiliyorum
Odun kırmak güç değil tecrübe ister yoksa çok yorucudur
İkinci resmi bebek eli sandım :D
Geçmiş olsun
Dikkat edelim 😅
Ben yapamam 😂 çok geçmiş olsun 🌸
Tımberman sen misin yoksaa
Hangi odun olduğuna bağlı 🤭
Espri yapmıştım ama neyse 😁
incir ağacı kolay kırılır ya 💪🏽
Kırar ama kırmasın sizin elleriniz daha narin
Eldiven kullanmazsan böyle olur tabi 🤣
Elbette, çok geçmiş olsun 🌸
Ben kiramam narin ellerim incinir
Kırabilir bence
Kalp kirmaya benzemez bu isler 😂
Odun kıran kızlara bayılırım
Kiramazlar. Odunlar cok sert 🖤
Ufak tefek yaradan bişey olmaz kırarsınız
Geçmiş olsun
Kızzz dikkat etsene
Ah bee😕
azcıcık kırar
Geçmiş olsun
geçmiş olsun.
Evlen odunu kocan kırsın
Çok kırdım
kırabilir
Kırıyorum ben.
Öyle bir kırar ki
Ben kırıyorum 😂
Aslaa 😅
Kirar
Kırar bence.
evet kırabilir
Tabiki kırar
Beceriksiz
Tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?