Böyle tam ot gibi olmayacak biraz ağır olacak ve leş gibi koku yapmayacsk kadar bir kalitesi olan ama parliament ya da marlboro kadar pahalı olmayan bir sigara önerinnn içimi güzel olsun.
Cevabın nedir?
Cevapla
camel ya da pall mall senin istediğin gibi sigara olur tahminimce ben camel içerdim bir zamanlar ama artık bıraktım 6 aydır sigara içmiyorum sanada bırakmanı tavsiye ederim çok para gidiyor şimdi sigara parasına harcıycak yer bulamıyom param hep cebimde parasız kalınca dert etmiyom eskiden param olmadığında endişe ederdim nasıl sigara içicem diye ama artık para var yok özgürüm
48 Yorumla
Soran+1 yılAynen camel güzel gibi ama hangisi, oranları daha iyi, marlboro Touchdan sonra daha ağır istiyorum, şu sıralar hiç bırakabilecek durumda değilim malesef
Soran+1 yılYaa ıyy öyle deme ama tamam haklısın ama oda içiyor zaten
- +1 yıl
sen bıraksan o seni tebrik eder aferim der kendisi bırakamıyor sigara içenler sevdiklerinin sigaraya başlaamasını ümit eder çocuklarının kardeşlerinin arkadaşlarının sigaraya başlamamasını ister kendileride hiç başlamamış olmayı isterlerdi bırakmak basarıdır.. günde 1 paket sigara içiyordum bir sigara 5 milyon olsa 30 günden 150 milyon eder yani 1 ayda 150 milyon sigaraya harcıyoruz. pencereden aşşağı atsak daha iyi.. bu parayı yakmakla kalmıyor aynı zamanda ciğerlerimizi kalbimizi beynimizi ve ençokda bahışıklılık sistemimizi olumsuz yönde etkiliyoruz milyonlarca kasın ve organın çalışmasını sağlayan hatayi minarellerden ve oksijenden mahrum bırakıyoruz.. sağlıklı beslenip spor yaptıkca yaşlanmak yaşam kaliteni düşürmez.. sürekli kendini zehirlemek etkiler.. sürekli öksürürsün sürekli balgam çıkarırsın ve en derin uykudan sonra bile yorgun uyanırsın uyuşukluğun ve öksürüğün arttıkça kanser korkusu aklının bir köşesinde kalır bu sefil hayatın karsılığında ne elde ediyonuz hiçbirşey
Soran+1 yılHaklısın ama insanın tutunacak bir dalı olmuyor öteki türlü kötü olduğumuz anlar oluyor keyfi içmiyorum alkol kullanmaktansa daha iyidir diye düşünüyorum
- +1 yıl
sigaranın herhangi bir faydasının olduğunu zannediyosun oyüzden içiyosun... doğduğumuz andan itibaren sigaranın insanı rahatlatığını dikkati toplamaya çalıştığını stresi azaltığını duyuyoruz hayatın dertleriyle başa çıkmak için sigaraya ihtiyacımız olduhuna inandırılıyoruz.. sigaranın önlediği tek şey kendi yol açtığı krizi önlemesi. yani sigara içmezsen krize girersin krizden dolayı sinirlenirsin sigara içince krizin geçer ve iyileşirsin aslında sorunun ana kaynahı o olsada o yargılanmaz tam tersi övgü alır biz buna hayat stresini önledi zannederiz halbuki kendi yol açtığı stresi önler. sigara içmeyenler bu kriizi yaşamaz ve özgür olmanın en önemli kazanımı budur sigara içenler bahımlıdır bagımsız olmak özgürlükdür bahımlı olmak kölelikdir sigara insanı köleleştirir. bu uyuşturucuya benzer nasılki ara sıra tek tük içerim diye düşünürüz sonra 1 paket bitiririz uyusuturucuda öyledir ara sıra kullanırım dersin bahımlı olursun sigara bahımlılık yapan bir uyuşturucudur
- +1 yıl
sigara hakkında duyduhumuz herşey birer yanılsamadır doğduğumuz andan itibaren beynimiz yanlış inanışlarla doluyor. bu yanlış inanışlardan biri sigaranın faydasının olduğu inancıdır.. sigara içenler bu sefil hayatın karşılığında ne elde ediyor? hiçbirşey hiçbirşey.. öyle olduğu için milyonarca insan sigarayı bırakıyor benim bencemi okursan sana yararım dokunabilir
www.kizlarsoruyor.com/.../a21659-sigarayi-birakmanin-kolay-yolu
En İyi Cevaplar
+1 yılSigara öldürür, elektronik sigaraya geçin. Ben 2 yıldır kullanıyorum, istediğin tadın tam karşılığı elektronik sigarada var ve koku yapmaz, sinmez :) Herşeyden önemlisi, sigara öldürür.
00 Yorumla
+1 yılRothmans aradıgın gibi,, fiyatı 6 lira,, parlement kalitesinde bir sigaradır,,
Sigara kullanmam ama bir süre satışını yaptım firmada,,23 Yorumla
Soran+1 yılWinston Code ya da camel soft desem ya da camela o kadar parayı vermektense marlboro mı dersiniz
- +1 yıl
Marlboro da pahallı değil mii,,
Soran+1 yılEvet öyle camelda yakın hemen hemen ona Winston daha ucuz yine
of ben bisr sigara boregi sariyorum tadi dumani nefesimde kaliyor :)
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
51Cevap
+1 yılwww.tutuncu.gen.tr/.../3967672-djarum_cherry.jpg 10 lira falan ama içimi güzel
00 Yorumla
+1 yılKokmayan sigara yoktur tabi ama murattı rossoyu öneririm
00 Yorumlahem parliament marlboro gibi olsun hemde ucuz olsun diyorsun sen şey bulmuşunda kılsızını arıyorsun şu an :D
18 Yorumla
Soran+1 yılAhaha tamam yanide para sıkıntısı işte, değer olarak daha ağır olsun anlamında dedim ya ben aslında camel mesela koku yapsa bile napalım yani
Soran+1 yılYok zaten sesime yazık edemem valla, camel mi Winston mu diyorsun o zamaan
Soran+1 yılÖf dimi ya ama çok gidiyor para ya camel merak ediyorum ben aslında White mesela?
Soran+1 yılÇok kötü kokuyor mu peki box soft hangisini diyorsun
Vcry mentollü bir ara kullanıyodum istedigini karsılar.
00 Yorumla
+1 yıl15 yıldır sigara içen birisi olarak içmemeni tavsiye ederim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılChesterfield blue.
Slim den biraz daha kalın bir sigara. Geçen gün markette firma görevlisi anlattı, sigara kağıdı özelmiş , çok az koku bırakıyormuş, aldım denedim gerçekten öyle, devam edicem bu sigaraya04 Yorumla
Soran+1 yılOranları nasıl ama
Cevap sahibi+1 yıl7 mg
Soran+1 yılHafifmiş ya neyse
Cevap sahibi+1 yılBenim için önemli olan kokusuz olması
Köşe başı tütüncüsüne git bir orta sert hazır sarılmış olanlardan al, paketi 2.5 TL den afiyetle iç :))
00 Yorumlapuro
puro içen cool hatundur
her ne kadar sigara içen kadını sevmesemde puro için diyemiyorum010 Yorumla
Soran+1 yılAhaha niyeymiş :d herkeste aynı durmuyor ki kibar olan her türlü kibar öyle deme lütfen :)
Soran+1 yılVarda biz içmedik sanki :dd
Soran+1 yılOy canım işte para sıkıntı :) başka bişey önersene bana be camel felan
Soran+1 yılİstanbuldayım
Soran+1 yılAhaha umarım düşünüyorum zaten
+1 yılkent swich iç 7 tl istersen filtresindeki zımbırtıyı patlat naneli olsun istersen patlatma normal olsun hem ucuz hem alternatifli hem kalite :))
00 Yorumlavalla ben Marlboro Kısa Soft'tan başkasını içemiyorum :/
03 Yorumla
Soran+1 yılHafif değil mi çok
Soran+1 yılİyi o zmaan
+1 yılSigara zararlıdır eroinden bile daha çok bağımlılık yapar no smoking
00 Yorumlarotmans mı ne var super bıse helekı fılıtreyı uzatınca wuu ahrıka :D
00 Yorumla
+1 yılElektronik sigara kullanıyorum naneli, muhteşem. :)
00 Yorumla
+1 yılKullanmıyorum ama arkadaşlarımdan duyuyorum Camel White
00 Yorumla- Diğer konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılMuratti 8 tl LD Slim kırmızı 6,5 Tl bu ikisini içerim sanada uyuyor
00 Yorumla
+1 yılGüzele bir tekli sar kendine, günde bir tane iç tamam (:
00 Yorumlakesinlikle marlbora en iyi sigara ama bütce yetmediği için kısa monte :D
029 Yorumla
Soran+1 yılTouchda dahil mi hafif ya hani :d
Soran+1 yılLight eski adıyla işte klasik olanı gray değil yani
Soran+1 yılYa ne alaka :ddd
Soran+1 yılMarlboro Touch,18 yaşındayım işte
Soran+1 yılAhaha aynen öyle, biraz rahatım kart olunca elde, ama babam birsz kısıtlamaya gidiyor şu sıralar seviye düşüyorum gördüğün gibi :'(
Soran+1 yılİstanbul üzülüyorum çünkü ilk onunla başlamıştım bir aşk söz konusu :)
Soran+1 yılAhaha kıskanma :dd allah beni prestije muhtaç etmez inş :'(
Soran+1 yılKullanmıyorum tercih etmem sen
Soran+1 yılEvet sen
Soran+1 yılİstanbul'da yıldız Teknikte okuyorum bilgisayar öğretmenliği sen
Soran+1 yılHmm iyiymiş
Soran+1 yılYok be ne alaka :)
Soran+1 yılSayılır
Soran+1 yılUygun bir zamanımda yazarım olur mu
+1 yılWinston light en iyisidir :D
10 Yorumla- Diğer konusunda 20,4b cevap paylaştı.
+1 yılParliament night blue. :):
10 Yorumla
+1 yılWinston Light. Şiddetle tavsiye ederim...
00 YorumlaTam olarak istediğin şey Marlboro Touch Blue
01 Yorumla
Soran+1 yılWinston Code ya da camel soft desem hangisi?
Winston Süperlight Silver yani
02 Yorumla
Soran+1 yılFiyat
Winston Blue alıyorum bu aralar. İyi geldi.
00 YorumlaDiğer konusunda 430 cevap paylaştı. Murattı başka tanımam (:
00 YorumlaHepsinden ortaya karışık yapın ablama :D
10 Yorumlaçok güzel bir önerim var. hiç sigara içme.
00 YorumlaDiğer konusunda 688 cevap paylaştı. davidoff , camel , winston light
04 Yorumla
Soran+1 yılCamel hangisi?
Soran+1 yılFiyatını biliyor musun
+1 yılKırmızı kısa marllboro
00 Yorumla
+1 yıluzun marlboro keyf için birebir :)
00 YorumlaDiğer konusunda 7b cevap paylaştı. hepside koku yapar yani
00 Yorumlakoku istemiyorsan tek çözüm esigara
00 Yorumlawinston içerim ama hepsi aynı b. k
16 Yorumla
Soran+1 yılHangisini içiyorsun?
Soran+1 yılHmm. Code daha ağırmış sanırım ondan
Soran+1 yılHmm iyi p zaman
+1 yıldovidof kısa marlboro gerisi saman
00 YorumlaDiğer konusunda 2,1b cevap paylaştı. Chrsterfild iç iyi güzel ben Winston blue içiyorum
00 Yorumla
+1 yılMarlboro slender mavı ya da grı- kokusuz
00 Yorumlamurattı rosso baska tanımam
00 YorumlaSigara böreği işini görür...
00 Yorumla- Diğer konusunda 24,9b cevap paylaştı.
+1 yılMuratti Rosso ağırdır.
00 Yorumla yak bir sigara kanka ;D
00 YorumlaBen kasiyerim en iyi sigara lm mavi kısa
00 Yorumlazıkkım light.
00 Yorumla
+1 yılZıkkımınkökülight
00 Yorumla
+1 yılsüper ot
00 Yorumla
+1 yılPrestij
00 Yorumla
+1 yılCamel green
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha hafif ne önerirsin
- +1 yıl
Bahar
Parlıament Aqua blue
02 Yorumla
Soran+1 yılMentol?
marlboro touch
08 Yorumla
Soran+1 yılşu an içtiğim ama pahalı işte kıyamıyorum resmen bitecek diye
Soran+1 yılEvet bayağı iyi gidiyor ama o fiyatı çok fena
Soran+1 yılEvet su gibi gidiyor para, camela felan yönelicem artık bu paketten sonra. camel White mesela çok mu hafif
Soran+1 yılHe anladım ama sarı olan brown sanırım onun daha ağır olması lazım
Diğer konusunda 450 cevap paylaştı. chesterfield
00 Yorumla- Diğer konusunda 8,6b cevap paylaştı.
+1 yılCamel - White
014 Yorumla
Soran+1 yılFiyat?
- +1 yıl
7 TL idi en son.
Soran+1 yılİyiymiş o zmasn
- +1 yıl
Nomalde 9-10 TL'lik kalitesinde çok rahat ki indirimde zaten.
Soran+1 yılİndirim mii :d 8 tl değil mi
- +1 yıl
bayadır 7 TL den satılıyor kaliteli bir markadır
Soran+1 yılOleyy iyi o zman marketlerde vardır dimi tükeniyor felan ya hani
- +1 yıl
Olmaz mı ayrıca Deep Blue da fena değil :D
Soran+1 yılFiyat farkı yoksa olabilir oda teşekkürler
- +1 yıl
Yok aynılar ama White ilk tercihim. :)
Soran+1 yılBayan sigarası gibi değil mi o ya şaşırdım beğenmene :d
- +1 yıl
Yoo neden öyle dedin ki slim değil
Soran+1 yılDeğil tabide hani kırmızısı daha ağır mesela o tercih edilir diye düşünüyorum ben ondan
- +1 yıl
Camel kırmızı var mı bilmiyorum da Green ve Box yeterince ağır onları diyorsan :) Ben çok içmedim zaten bir kaç ay..
Lucky Strike
02 Yorumla
Soran+1 yılMarketlerde bulunuyor mu
Diğer konusunda 4,7b cevap paylaştı. Camel deep blue ;)
03 Yorumla
Soran+1 yılÖnerebilexeğin başka çeşidi var mı camelin
Soran+1 yılBide White var o nasıl
+1 yılwinston code
03 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bişey
- +1 yıl
çok az kokulu, ince, hafif değil, winstonun en iyi sigarası, amerikan sigarası işte kaliteli..
Soran+1 yılTeşekkürler :)
+1 yıldavidoff
00 Yorumla
+1 yıloksijen -,-
00 Yorumla- Diğer konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılBeyaz ANADOLU
00 Yorumla
+1 yılkent switch
00 YorumlaWinston grey
010 Yorumla
Soran+1 yılCode?
Soran+1 yılOnu biliyorum Code nasıl demek istedim
Soran+1 yılHe ağır yani
Soran+1 yılYeni değil aslında bırakmıştım ama tekrar başladım 3-4 aydır normalde marlboro Touch içiyorym ama parası sıkıntı oluyor ondan soruyorum camel soft ta deneyecektim ama fiyatları hemen hemen aynı Winstona düşüncem bende
Soran+1 yılÜşenirim valla ona denerim artık
Winston light
05 Yorumla
Soran+1 yılDaha ağır bişey?
Soran+1 yılCamel hangisi mesela daha iyi
Soran+1 yılWhite?
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılMonte Carlo slender
00 Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar