- Moda & Stil konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılEtek yerine neden elbise tercih etmiyorsun bence mezuniyet resmi için elbise daha sık durur etek ve beyaz gömlek sanki memur hanim kıyafeti gibi duracaktır elbise ilk tercihin olsun
04 Yorumla- +1 yıl
Çorap opak olmadığı surecce birşey olmaz ama ayakkabı muhakak kapali burun olmalı burnu açık ayakkabı abes durur ya da çorap kullanmaya bilirsin ten rengi parlak corapta olabilir bu kentinin 15 ya da 5 denye inceliginde
- +1 yıl
Benden ufak bir uyarı olsun dedim burun kısmı açık ayakkabı lar genelde corapsiz giyilir
En İyi Cevaplar
şu renk daha uygun, hem baya dikkat çekersin tüm gözler üzerinde olur :D
i.mahmure.com/.../...-47b7-8645-680aab45c6bb_6.jpg08 Yorumla- +1 yıl
hırrrrrrrrr))
- +1 yıl
kanka bak ne buldum bence bunu beğenirsin :D
www.burdatoptan.com/.../...-kulotlu-corap-2132.jpg
https://i.hizliresim.com/lkV6pE.png
Böyle bir şey olabilir02 Yorumla- +1 yıl
İnce iyi olur
+1 yılCübbe giyeceksen güzel olur.
03 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
www.berkcorap.com.tr/.../1628_buyuk_zoom.jpg
Senin cicilerin bunlar Siyah kilotlu corabı buyunce giyersin15 YorumlaEteğin mini olsa olabilirdi ama dizimin hemen üstünde demişsin o zaman biraz boğar ten rengi ve çorapsız dene olmazsa ince siyah giyersin artık
05 Yorumla
+1 yılÇorabın inceliğine göre değişir bence. Tenin çok azıcık görünürse hoş bir görüntü olur. Ama çok koyu olursa simsiyah olursun hiç hoş olmaz
02 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim ^_^
siyah çorap kötü olmaz arkadaşım inceliği önemli daha şık olması için
16 Yorumla
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/lkVM6b.jpg
Melek gibi değilmi :)15 Yorumla- +1 yıl
O kadar kötü değilsin biraz çaba ile sende böyle olabilirsin :)
- +1 yıl
kilolu değilsin ki zaten :)
- Moda & Stil konusunda 20,4b cevap paylaştı.
+1 yılKülotlu çorap yaz boşluk bırak bana yolla. Söyleyeceğim. :):
20 Yorumla
+1 yılAlt taraf çok siyah olur ama külotlu corabi ten rengi alirsan güzel olur
01 Yorumla
+1 yılEvet kotu olur canim siyah kulotlu corap ile ince ten corap olabilir
12 Yorumla- +1 yıl
Ama siyah olmali
Eteği görmeden yorum yapamam. Fotoğraf koyamaz mısın?
04 Yorumlaince bir ten çorap giysene. babanne edition olanlardan bahsetmiyorum:D
08 Yorumla- +1 yıl
bir de erkekler anlamaz böyle şeylerden derler :p www.penti.com/yok-gibi-5-den-kulotlu-corap-135 bak bu :D
valla ne giysen güzel olacakmış gibi duruyor ama boydan bir görmek lazım ;)
01 Yorumla
+1 yılbence güzel olur eteğin ucu desenli olabilr çünkü etekte siyah olursa cenaze gibi görünür.
03 Yorumla- +1 yıl
ayakakbıyıda siyah giy o zaman renkli giyersen kusabilirm.
Moda & Stil konusunda 2,1b cevap paylaştı. Siyah biraz kolaya kaçmış sın kafamda sıradan bir görüntü oldu
02 Yorumlao ne ya p*rno yıldızları gibi :/ hem yakışmaz da bence
02 YorumlaBence siyah eteğin altına çorap giyilmez. bacagina güzelce ağda yap yeterli ;)
02 YorumlaModa & Stil konusunda 5b cevap paylaştı. Boyu önemli eteğin ve bacakların kötüyse giy ^_^ dene bakalım hangi, şekilde güzel ^_^
010 YorumlaModa & Stil konusunda 3,4b cevap paylaştı. erkeklerin iştahını kabartmak istiyorsan kötü durmaz
00 Yorumlabacakların ful açık olsun, etek mini altında kırmızı veya pembe kilot; üstünde geniş göğüs dekolteli bir giysi, ama mutlaka göğüslerin çatalları görünmeli
02 Yorumla
+1 yıleteğinde siyahsa çorabının parlak olması daha güzel gösterir :)
06 Yorumla- +1 yıl
Annemin iş yemeği vardı onada ben kombin yaptım :)
- +1 yıl
Ohooo annem ne zaman düğüne, iş yemeğine falan gitse ben kombin yapıyorum ona :D
- +1 yıl
Yeri geldi mini giyirdiğim bile oldu :)
süper ince olursa kötü durmaz.
01 YorumlaSiyah ten çorap giyersen çok güzel olur kombin.
01 YorumlaModa & Stil konusunda 7,4b cevap paylaştı. etek boyu önemli bacım
33 Yorumlabacaklarını göster bence mini elbise giy
11 YorumlaTen rengi giy bence, kötü olmaz ama biraz boğar
01 Yorumla
+1 yılmürebbiye havası olmuş
00 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılkomik durur 18 yaşındaysan eger)) küçük hanım gibi
06 Yorumla- +1 yıl
Bu resim ne alaka
- +1 yıl
ne bu ya mason locası kongresimi?))
- +1 yıl
yani herkes öyle giyincek dedin ya korktum neyin peşindesiniz)))
kafamda tahmin ettim o kadarda kötü değil :D
01 Yorumla
+1 yılBoy uzunsa güzel durur...
04 Yorumla- +1 yıl
Etek nasıl peki ona görede değişir... Giyin Aynada kendine bir bak orantılı ise tamamdır...
- +1 yıl
Hmm ayakkabı tamamlayıcı durabilir. Ölçülerin kaç? Boy kilo
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇorap giyme çok seksi olur öyle eteği de yukarıya kaldır :) off
00 Yorumla
+1 yılTen rengi giyme de ne giyersen giy
04 Yorumla- +1 yıl
Bordo giy?
- +1 yıl
Rica ederim :)
sen milleti kalpten götürmek mi istiyorsun?
00 YorumlaBence çorapsız giy en kötü inceyle giy
01 YorumlaUzunsa etek siyah corap hoş durmaz
04 Yorumla
+1 yılince parlak olmalı pentinin
05 Yorumla- +1 yıl
hangi marka gıyeceksin
- +1 yıl
penti. com/fantezi-jartiyer-corabi-500 bence güzel bakmalısın
- +1 yıl
bakabildinmi
+1 yılprofil resminin arkandaki kızda gelecek mi?
04 Yorumla- +1 yıl
hiç istediğini giy onun yanında parlarsın :P
- +1 yıl
o da gelecekse gittiğin yere sen onun yanında parlarsın :D
''bu arada yobaz değilim''
Bence ten giy ya da hiçbir şey giyme
06 YorumlaYo bence üzerimde hoş görünür
00 Yorumla
+1 yılBence siyah olmazz
02 Yorumla- +1 yıl
hayır kötü durur çorapsız dene bir
+1 yılMezuniyet eminimki güzel geçmiştir
00 Yorumladenemeden bilemezsin D:
00 YorumlaNeden kötü dursun ki
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok seksi olursun oyşşşş :D..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok feci harbiden.. otobüs hostesi gibi olursun
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılgeçmiş yıllarda öyle mi olmuş?
Cevap sahibi+1 yılher b. kları acaip kural zaten,
boşver kendine yakışanı giy, sürünün ferdi olma. gerekiyorsa çektirme foto falan. . 2 yıldızlı otele komi mi olacaksınız da öyle kıyafetle takılacaksınız?
çok lazım bişi değil mezuniyet fotosu falan. ben bu yaşıma geldim eksiğini hissetmedim daha
Moda & Stil konusunda 1,1b cevap paylaştı. Siyah siyahı boğar
12 YorumlaHoş durmayabilir...
09 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılgiyen kızın güzelliğine bağlı
00 YorumlaFena durmaz sanırım
00 Yorumla
+1 yılFena durmaz
04 Yorumla- +1 yıl
zaten mezuniyette öyle giyinen arkadaşlarvardı fena durmaz :D
- +1 yıl
anladım :D
Moda & Stil konusunda 742 cevap paylaştı. ten rengi giy
03 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOzmn altina bisey giyme etk kafi :)
00 YorumlaModa & Stil konusunda 7b cevap paylaştı. arası
00 YorumlaBoyun kaç :D
020 Yorumla
+1 yılOlur
00 Yorumlabence olur
03 Yorumlafoto çekseydn keşke
05 YorumlaGüzel olur
00 Yorumla
+1 yılTen rengi corap giy
00 Yorumla
+1 yılKülotlu çorap <3
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTen rengi giyinsene
01 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar