Havva ismini sevmiyorum degistirmek istiyorum.
Öykü , masal , rüya , Nil , nehir , eylül bu tarz bit şey koymak istiyorum.
Öykü , masal , rüya , Nil , nehir , eylül bu tarz bit şey koymak istiyorum.
soy ismini bile değiştirebilirsin istersen ama işin yasal süreci çok bekletiyormuş sanırım... Galatasaray tribünlerinin efsanesi sezgin abi vardı soyadını özcimbomlu yaptırmıştı rahmetli.. uğraşırsan oluyor yani :)
Hahah :) tam fanatik
hem de ne biçim :)
Nicklere bakınca iyi ki anamız babamız vermiş isimlerimizi diyorum.
Nesi var isminin de begenmiyorsun.
Begenmiyorum
Havva ismi gayet güzel ahiret de allahın sevgili kulları adını taşıyanlara şefaat edicekmiş, övünmen lazım isminle, ayrıca koyacağım isimlerde bir balta benzemiyo
Bence güzel
ismin güzel bea.40 yaşına geldiğini düşün yakışacak mı öykü masal falan ha masal teyze?
Evet olsun
çok rahatsızsan mahkemeye başvurman gerekir. mahkemede ben çevremde havva ismiyle tanınmıyorum falan dersin. olur biter
Cevap
16Cevap
Hayir sadece annenin ve babani mahkemeye veriyosun onların imzasıyla degistiriyosun sadece isimde değil bütün kimlik bilgilerinde ayni işlemi uyguluyosun :) tesekkur ederim :)
Nüfus müdürlüğüne git dilekçe doldur değiştirsinler adını
Mahkeme diyorlar
Önce nüfus müdürlüğüne sor
İnan bana Havva daha iyi.. Çok Ciddiyim sırf tarz olsun diye değiştirmek lüzumsuz
Ben öyle istiyorum
Iyi git mahkemeye değiştir ben Cool olcam de onlar ayarlar sana birsey.
Avukata başvurarak isminizi değiştirebilirsiniz.
Avukata gerek var mi
Evet, resmi işlemlerinizi ancak bir avukat yapabilir.
aklın bir karış havva da
200 tl karsiligi yapiyon
Cokmuş
Cok tabi isme gore para aliyorlar boknur 50 krs elif 200 tl eylul 500 tl nil 800 tl ismin guzelligine gore degisiyor
Ismin gayet iyi ama yinede sen bilirsin
Yok sevmiyorum
b*k gibi isimler 😂😂
Ben beğeniyorum
Mahkemeye başvurup değiştirsin çok zor değil
Mahkemeye cikicam yani
Mahkemeye veriyorsun babani falan. d
Hayir be
Entel dantel isim olcak illa..
kalsın işte aman nolcak sanki
Sevmiyorum
O ismin ne anlama geldiğini bilmiyorsun galiba.
Ilk kadin.
Sadece ilk kadın öylemi?
Sen hakketten ismini değiştir.
Baska ne hey allahim
Mahkemeye veriyorsun asdf
hakkaten banal bir isim ademin havvası :)))
Basit..
Bence güzel
Özentisin yani
Ne alaka?
Kızım Dünya'nın en demode ismi bile olsa bir isim anne Baba'nın çocuğuna verdiği armağandır bunu terketmekte densizlik
Annemler bir şey demiyor. Değiştir istersen diyor
Ne diyecekler asla Değiştirme Sak'ın sakın.. Mı diyecekler
Ya canim öyle istiyor abarticak bir şey yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar