Erkekler neden "yok"kelimesini "yoo" diye yaziyorsunuz. Butun erkekler mi boyle yazar yaa :) ?

butun konustugum erkeler hep boyle yok yazmiyorlarda yoo yaziyorlar. konusurkendemi boylesinizz ? ') cokk tatli ama yaa
Erkekler neden "yok"kelimesini "yoo" diye yaziyorsunuz. Butun erkekler mi boyle yazar yaa :) ?
Cevapla