Beyler bu "bacım" kelimeni neden kullanıyorsunuz?

Çok itici geliyor bana ve bu kelimeyi kullanan erkeklerin %99 sonradan kıza asılıyor haksız mıyım
kızlar siz seviyor musunuz bu kelimeyi size kullanan beyler için ne düşünüyorsunuz
Beyler bu "bacım" kelimeni neden kullanıyorsunuz?
Cevapla