Mantık dersi zor mu?

Matematik seviyem ortanın biraz altında. Yani temel (rasyonel sayılar, denklemler, karekök vs.) ve kolay problemleri yapabiliyorum. Lisedeyken mtematik hocamız, ''mantık dersinin zorluğunu görseniz matemtiğe şükrederdiniz.'' demişti.

Sorularım şu arkadaşlar;

-Mantık dersi gerçekten daha mı zor?

-Kitaplarlardan çalışarak yapabilir miyim?

-Aslında kolay ama temelim olmadan yapamaz mıyım?
Mantık dersi zor mu?
Cevapla