Hadi inanmayanlar neyse bu müslümanım diye geçinen tipler ne iş ya?

Sorsan müslüman ama her b*kuda yiyorlar burada giriyorum şey diyorlar zina günah ama ne yapalım hormonlarimiz var Normal yapıyorduk sevgilimle ama ters ilişki ye girdik bu günah mış blah blah sanki normali helal miş gibi konuşuyorlar müslümanım diyip zina neden haram olmuş diyip hala sorgulayan tiplerle dolu kaldı ki birini insan gibi uyarınca da din yobazi oluyoruz onuda geçtim günahı benim yanacak olan benim diyor Halbuki cehennem ateşinden bir parça düşse dağların hatta dünyanın yok olanacagi söylenmiş ALLAH bize müminler kardeştir derken ne demek istiyor insan kardeşinin bu duruma düşmesini istememesi çok mu kötü birşey?
Güncellemeler
+1 yıl
Yobaz olan zihniyet sanane sadece:)
Hadi inanmayanlar neyse bu müslümanım diye geçinen tipler ne iş ya?
Cevapla