Tanrı kadın düşmanı mıdır?

Soru bu? Evet belki küfür etmeye gelenler olacak bu konu altına, ama ben düzgünce tartışılsın istiyorum.

Çok eşlilik, kadının günlük yaşam içinde bir rolü olmaması, kadının tek yaşam fazifesinin sürekli doğurmak olması vb. gibi konularla Allah'ın kadın düşmanı olup olmadığıyla ilgili kocaman bir soru işareti oluşuyor kafamda.

İnsan gibi tartışacaksanız soruma cevap verin. Tanrı kadın düşmanı mıdır, değil midir? Değilse bu cariyelik, dayak, çok eşlilik gibi konuları nasıl açıklayacaksınız?


Tanrı kadın düşmanı mıdır?
Cevapla