Soru bu? Evet belki küfür etmeye gelenler olacak bu konu altına, ama ben düzgünce tartışılsın istiyorum.
Çok eşlilik, kadının günlük yaşam içinde bir rolü olmaması, kadının tek yaşam fazifesinin sürekli doğurmak olması vb. gibi konularla Allah'ın kadın düşmanı olup olmadığıyla ilgili kocaman bir soru işareti oluşuyor kafamda.
İnsan gibi tartışacaksanız soruma cevap verin. Tanrı kadın düşmanı mıdır, değil midir? Değilse bu cariyelik, dayak, çok eşlilik gibi konuları nasıl açıklayacaksınız?
Çok eşlilik, kadının günlük yaşam içinde bir rolü olmaması, kadının tek yaşam fazifesinin sürekli doğurmak olması vb. gibi konularla Allah'ın kadın düşmanı olup olmadığıyla ilgili kocaman bir soru işareti oluşuyor kafamda.
İnsan gibi tartışacaksanız soruma cevap verin. Tanrı kadın düşmanı mıdır, değil midir? Değilse bu cariyelik, dayak, çok eşlilik gibi konuları nasıl açıklayacaksınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar