AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Küçükken de dövdüğüm olmuştu en son yazın dövdüm bir erkek.
Oha çok yeni? Anlatır mısın yazın olanı?
ortaokulda ve lisede kendimden buyuk 2 tane cocuk dövdüm beni görduklerinde yollarini degistiriyorlardi :D ortaokulda cocukluktu pisligine yapmistim satasmistim lisede kafama top atmisti cocuk birde gülmüstü :/
Ortaokuldakine yazık olmuş da lisedeki hak etmiş :D Nasıl dövmüştün ikisini de anlatsana ya oha yollarını değiştirecek kadar kötü mü dövdün? :D
Rezil olmuslardi ya ortaokuldakini cantasi vardi tuttum dönmeye basladim cocukta döndü döndü döndü bir biraktim uctu yere :D kafasina falan vurdum elimle tabi tekme aticak kadar cani degilim:D ayagimin ucuyla elini ezdim o kadarcik :D
Lisedeki mal cocugu da özür dilemesi gerektigi yerde gulerken gorunce kafam attti ustune yurudum ittirdim falan ellerimi tuttu birbirimizi itiyorduk dizine tekme attim o an sersemledi zaten birakti elimi egildi biraz sirtini yumrukladim gerdege gonderiyomuz gibi :D
Ahaha çok iyiymiş ya :D En azından insaflıymışsın diğer tüm kızlar tekmeleri en uygun yere atmış sen azad etmişsin ikisini de :D
Yok la cok hassas diye biliyorum gerek yok :D acidim
Aşırı derecede hassas hem de :D Sağlam tekme atarsan her erkek ağlar :D
:D ahaha Allah gerektirmesin ne diyim
Aynen çok hak etmediği sürece kimseye atma yani çok ciddi kaşınmalarda yap o hareketi sadece :D Yerde ağlayışını seyrettikten sonra vicdan azabından uyuyamazsın kaç gece :D
:D hahaha tamam bir yere not ettim aklimda bulundururum
Aynen özel silahın olarak bir köşede mutlaka dursun hep :D
:D Şiddete hayır kimseyi dövmem kimseden de dayak yemem olay çıkaran biri değilim sakinim :D
4. sınıfta çocuk silgimi aldı diye dövmüştüm çocuğum yanağı morarmıştı
Oha 4. sınıfta yanak morartmak? Yumruk mu attın?
evet
Psikopatmışsın. Daha sonra dövmemişsindir ama kimseyi?
aslında daha beter yaptım
Ne yaptın peki daha fazla?
bir tanesinin kaşını patlattım birininde kafasını sıraya 5-6 kez vurdum ama hepsi hak etti
Kaşını neyle patlattın? Kafasını sıraya 5-6 kez vurmana nasıl müsaade etti gücü yetmedi mi seni durdurmaya?
Kızlar, Erkeklerden daha iyi dövüşüyor. :D
Bir anlık sinnirle ağzımdan istenmiyecek kelime cıktı , kızcağız vurdu tabi hemde 5.6 tane tabiki ben hatamın farkındaydım ki bir bayana el de kaldıracak değildim. Sonra sevgili olduk :) 6 ayımız :D
Bir rivayete göre Tokat yemişliğim vardır şehir efsane derler siz inanmayın Bir çok kere hemde Sevgililerimi kızdırmayı seviyorum bazen yiyorum
Cins ayırt etmem kalkacak eli sezersem o iş bitmiştir. Kickbox yapıyom ben yhaa diyen kız 27.4 saniye dayanmıştı bana :) Antreman müsabakasında tabi.
ilk okulda dövdüm:)) sinir etti bende af etmedim:) okul bitene kadar sesi cikmadi oglanin bir sinifin icinde dövmüsdüm baya dalga gecdiler oglanla
Nasıl dövdün ya öyle vurup kaçma değil bildiğimiz dayak mı? :)
acıdım çocuga :)
Ufakken dövdüm ama kimseden dayak yemedim bu güne kadar. Annem dışında :D
Maşallah :D
Dövdüklerinizden en iyisini anlatır mısınız peki? :D
anne dayağı iyidir :D
Şükür bir kadından dayak yemedim. ama yaptıklarıyla dövmekten beter ettiler
çok kez dövdüm kavgacı biriyim :)
Biraz anlatsana mesela en iyisini anlat bakıyım çok merak ettim ya nasıl dövmüş olabilirsin ki? :)
daha bu sabah hastanede birini iteledim sıra kavgası :) ya bende vukuat çok keşan kızıyız zaten olsun yani
Tamam mesaj alınmıştır :) Şöyle attığın gerçek bir dayağı anlat ama ya çok heyecanlı duruyor :)
yolda adamın biri arabama gelip vurdu durup duruken üstüne bağrındı felaket dövmüştüm :) sonra devam ettim yola az ileride baktım arabası bozulmuş otostop çekiyor yine ben aldım arabama :D merhametliyim hani :)
Ohaa finali çok iyiydi harbi adammışsın sen :) felaket dövmüştüm derken? Dövme anını canlandırır mısın şu an ağzım açık seni dinliyorum :)
yüz göz şiş bunun çok fena silkeledim orada arabaya doğru ittirdim falan dayadım onu ay. ok matrak bitti sonra sohbet ettik arabada :)
Oha yüzüne gözüne yumruk mu attın? Resmen erkek gibi dövmüşsün ya ben de şeyine falan tekme atmışsındır sadece diye düşündüm :) Sadece sen mi dövdün o hiç vuramadı mı? :)
şok oldu zaten ben o kadar tepki verince pek bir şey yapamadı :)
Perisan etmissin inanilmaz dovmussun ya hayran kaldim sana :)
8. sınıfta Alperen'i boğazlamıştım
Sizin tekme, tokat ve boğazlamalarınız çok meşhur zaten.
Hak etti.
Mutlaka. Siz bizim gibi değilsiniz, hak etmediğimiz sürece dövmezsiniz, o yüzden kadınların uyguladığı şiddete asla karşı değilim.
burun kırmıştım birkeresinde
Oha nasıl becerdin kafa mı yumruk mu?
yumruk sağlam bir tane
Burun kırığına da dayanılmaz be çok acımasız davranmışsın.
beter olsun baha sadece burnunu kırdığıma geri çekilmeseydi ya da yere düşseydi kaburgalarıda kırardım
İyi ki dusmemis ya komaya sokardin eger kacamasaydi
şöyle bir sendeledi ama düşmedi düşse yapardım
Biliyorum yapacagini. Adamin zaten burnu kirilmis daha dovulur mu insafsiz birak kacsin iste
hak etti
Ya hak etmdi demiyorum ama burun kiri acisi cok kotudur cok kotu cezalandirmissin daha fazla dovmemissin neyse ki
fırsat bulsam döverdim de kaçtı
Senle dovusmek zorunda kalan adam cok sanssiz biridir. Ben kacmayi da beceremem burnumu kirsan direkt yigilirim. Hak etsem ve dovsen, yalvarsam bagislayil vurmayi birakir misin peki?
o an gözün dünmüştü hıncımı alana kadar bırakmazdım ki çok birşey yapmayacaktım 2-3 kaburga kıracaktım sadece sonra belki birde suratına tekme atıp bırakırdım
Ya uf surata tekme deme o olmeiten beter eder deli oyle gelisigusel tekme atilir mi kim bilir ayaginda da ne vardi :( kaburga falan kirmak ya cok ciddi hasarlar birakiyosun daha az hasar gorecek yerlere vursan daha insaflica olmaz m? Zaten cok iyi dovusuyosun her turlu yeneceksin
olmaz canını çok yakmam lazımdı normalde olsa çok hırpalamam ama bu cizmeyi fazla aşanlardan
Mesela hak etsem ve dovussek, hic vurmamaya soz verip onunde cokup yalvarsam yine de doversin oyle mi?
1-2 patlatırım belki ama okadar
Bir yerimi kirmamak kaydiyla vuracaksan kabul edilebilir birkac tekme veya yumruk
yere çöksen öylece beklesen ayağımın üst tarafıyla gövdenin yanına vururum biryerinin kırılacağını sanmıyorum
Kaburgalar kirilmaz mi? Tabanla vur bari kirmasan da catlatirsin oyle
yok ya kırılmaz okadar set vurmam yerde öylece duran birine
Karin bosluguma vur bari en fazla kusarim acidan ama kemige gelmemis olur
neresi denk gelirse artık tam tuuturamıyabilirim
Aman diyim biraz daha asagisina vurma da. Nomalde korkmam da sen asiri guclusun, oraya denk gelirse oracikta asfalta birakirim erkekligi
kolunu kırmıştım çok güzeldi :D
Ohaa nasil yaptin gucun nasil yetti ki kirmaya? :D
elim ciddi ciddi çok ağırdır
Ama kizsin ya ne kadar agir olabilir ki erkek kolu kiran bir kiz? Dusunmesi bile cok zor
tekvandocuyum
Ha tamam tekvandocu bir kız arkadaşımdan feci dayak yemiştim ve benden kat kat güçlüydü zayıf olmasına rağmen. Ama sonuçta kızsınız ya hala aklım ermiyor nasıl yetiyor gücünüz bize?
kız diye güçsüz olcaz diye bir şey yok erkek olup çoğu kızdan güçsüz olan erkekler de var
Kemik ve kas yapisi olarak biz kizlardan gucluyuz ama senin gibi kizlar var ki sabaha kadar ugrassak dovemeyiz. Guclu kizlara cok hayranim ama bir o kadar da korkuyorum ya bir gun onunla dovusmek zorunda kalirsam beni ne hale getirir diye. Tekvandocu arkadasimla eglencesine dovusmustuk canimi cikardi ben ona bir kere bile vuramadim
:d zaten babadan gelme güçlüyümdür
Hem erkegim hem senden buyugum ama cok yi biliyorum ki 10 kere dovussek 10unda da sen yenersin :D
o belli olmaz işte
tokat attim. Ama sonradan cok pisman olmustum.
Neden pişman oldun ki? Hak etmemiş miydi yoksa fazla iyi biri olduğun için mi üzüldün?
Hak etmisti. Ama kendimi onun yerine koydum. Ne biliyim. Yapmamaliydim. O anki bakislari unutamadim hala.
Hak ettiyse hiç üzülme ellerine sağlık iyi ki vurmuşsun.
ilk okuldayken üst sınftan bir kızını saçını çekmiştim
kızdan tokat yemiş :D
kaşını yarmıştım kafa atmıştım çocuğa
Ya site kızlarının yarısı kafa atmı, yumruk atmış. Hep burun kıranlar ve kafa, kaş yaranlar var oha nerede kaldı yüze tokat atan, şeylerine tekme atan kızlar? :(
tokat atmak çare olmuyor bayıltıcı darbe lazım bize tekme atmak da iyi aslında o an en sağlam yer kafamdı kafa attım bende :))
Kafan acır ama ya tekme atsan ayağına hiçbir şey olmaz :(
o anki sinirle acımamıştı ama sonra acıdı tabi onun ki yarılınca benim ki bişey değildi bir daha olursa senin için tekmeyi denicem :)
Aynen kesinlikle tekmeyi dene kafana yazık ya ayakla vur bir tane tadını çıkar. Diz daha çok acıtır ama sert vuracağın için dizin de biraz acıyabilir sonra bana kızarsın dizin acıdı diye :D
önce tekme atıp sonra yumruk atsam ya da tam tersinin yapsam daha çok zevk alırım herhalde ya acısın yeter ki tepkimi göstereyim yani neden dayak yiyen olalım ki :D :D
Seyine diz atarsan olmekten beter olma acisi cektireceksin zaten ya tamam elim acimaz diyorsan bir tane de yumruk at ama yeter bak daha bir sey yapma perisan olur adam :D
tekmeyle acı çekicekse kalsın yazık şimdi ölür falan hapislerde çürümeyelim genç yaşımızda :D
Haha cok iyi bir tekmeyle (dizle) birkac gun yuruyemeyecek hale getireceksin diyim sen anla ne kadar aciyacak :D
sen öyle bir tekme yedin galiba acısını bildiğine göre yedin mi doğruyu söyle :D :D
Ya niye beni sordun simdi of :D evet yedim profesyonel bir kizdan diz yiyip 1 hafta yatalak kalmistim :D
onun acısını bu kadar iyi bilen birisinin yemedim demesine inanmazdım zaten :D olsun sağlıık olsun hep öylelerinden yer insan dayak zaten bende sporcuyum ondan yani kuvvet :D
bir tane de kzıı dövmüştüm lisede ama onun şimdi konumuzla alakası yok :D bak o1 hafta yatalak klamıştı
Nasil yatalak biraktin? Sporcuysan senin atacagin dizle en az 3 gun aci cekerim. O da ben cok dayanikliyim diye yoksa baska bir erkek birkac hafta zorlanir
yatalak dediysek felçli kalmadı herhalde iyileşti de biraz fazla acı çekti mesela midesi acımıştı öyle söylemiş yani hocalara midem çok acıyor demiş kızı görmedim tabi bir daha küçükken attığım kafa da normal bir insandım :D
aslında midesine vurmadım biraz altına denk gelmişti ama o darbeyle acıyı orda hissetti galiba
Sen tam bir psikopatsin ya senin atacagin dizi yiyecek erkeklere simdiden gecmis olsun. Birkac ay calismaz o artik haha :D
dövmüyorum artık bıraktım tabi birisi taciz falan zorlarsa öyle şeylere elbette tepkisiz kalmam :D ama şu anlık bıraktım yok öyle şeyler :D
Tacizcilere sakin aciyayim deme cok kizarim sana :D taciz ve aldatmalara hic cekinmeden ozenle diz at. Oyle erkeklerin tek cezasi budur :D
şu anlık bir taciz olayı yaşamadım göz tacizlerini saymazsak elbette ama eğer yaşarsam işte o zaman kendimi kaybedip öldüredebilirim :D :D yani şimdi kafa göz allah ne verdiyse
Diz attiktan sonra kriz gecirirse sakin daha fazla vurma belki yuzne bir yumruk o kadar yoksa komaya sokarsin :D
ben o dizi atıcam bir gün atarsam da sana yazıcam için rahatlasın sırf diye :D
Ahaha harika bekliyorum yaz mutlaka :D bende oyle bir sans var ki ilk dizini bana atarsin :D
seni görmem belki zor olabilir ama tabi karşılaşırsak da tanımayacağım için :D :D yazınca yanı gün tekme yedim dersen sana attığımı anlarım
Ahaha bende oyle bir sans var ki bana tekme atarsin burada konusurken fark ederiz biz oldugumuzu :D
şimdi birine tekme atarsam ya da öyle bir fırsat geçerse elime acaba bu o mu diye düşünürüm ben :D
Haha bence karsina cikiyim bir tane yapistir bir sonrakinin ben olma ihtimali ortadan kalksin, gonul rahatligiyla vur :D
yok şimdi durduk yere vurmak olmaz hem şansın yaver gider sen olmazsın belki de
Yani evet o da var ama acaba o mu takintinden kurtulursun hem hak etmek icij sacini ceker canini yakarim sen de hic acimadan vurursun :D
bak şimdi saçımı çekme işte kızların yüzde 90ı sinir olur buna bende bunlardan biriyim :D sende zorla dayak mı yemek istiyosun güzel güzel yürümek varken saç çekip dayak yiceksin :D
Haha bugune kadar yedigim tekmelerin %90inini sac cektigim icin yedim ya neden o kadar cok kiziyosunuz ki? :D seni de dusunuyorum ya tecrube kazanacaksin benle ve cok usta tekmeler atacaksin baskalarina :D
bozuluyor bir de orda ki acı başka bir yerde yok yani çok sinir bozucu en çok rahatsız olduğum şey ve erkeklerin hepsi bunu ypıyor :D sen acı çekmeyi mi seviyorsun mazoşist falan mısın :D
Haha yok ama eglenceli geliyor bir kizin sacini cekip tekme yemek cok komik :D
bence varya çok sinir bozucu bişey o ama onun sonucunda birini dövüyosun bir rahatlıyosun ki sorma gece gece adam döveceğim şimdi :D :D
Haha az insafli vur senin ayaklarin cok guclu gibime geliyor aglatma sakin :D
kafam güçlü ellerimle de aykalarımla birini dövmeyi denemediğim için onu ilk yaşayınca yazıcam birlikte görücez ya ben hastanelik olurum ya karşımdki zaten iki ihtimal :D çok zorlanırsak yine bir kafa atarım
Ya hayir bak tekmen acitmazsa sakin kafa atiyim deme ust uste birkac tekme daha at ama kafaya mumkun degil dayanamam cok aglarim :D
istersen adamı tekme ata ata tüm işlevini yok edeyim :D :D nasıl bir tekme yedin sen böyle yahu :D
Haha yok korkma tekme yemeyle işlev kaybolsa benim çoktan bitmişti işim :D Belki de bana işlemiyor bilmiyorum başkasına vursan garanti veremem de bana tekme atsan da bir şey olmaz :D
adamların hayatları biter yazık şimdi öyle de olmaz sen bir ömrünün yarısını tekme yiyrek geçirdn galiba
Hemen hemen evet :D Korkma be tekmeyle kısır kalınsa ohoo kimsenin çocuğu olmazdı :D
sen neden hep tekme yedin şimdi ben merak ettim onu :D saç çekme yüzünden değil herhalde
Çoğu saç çekme, bir kısmı başka türlü kızdırmalar, bazıları sebepsiz yere canları istedi diye, bazıları kazayla, bazıları şakalaşırken falan sayısız tekme yedim işte :D
bu tekmlerle bu sağlık helal sana :D :D
Hahaha bu saatten sonra da bir şey olmaz valla gelip vurmak isteyene vurma bile demiyorum o kadar rahatım :D
alışmış kudurmuştan beter diye sana demişler sanırım :D D:
Ahaha aynen tam bana uygun bir soz o ya :D
ilginç ilk kez böyle birini görüyorum :D
Haha niye ki ne guzel canin sikildikca tekme atarsin :D
niyesi şu sürekli dayak yemek isteyen bir insan :D
Sürekli dayak yemek istemek değil ya tekme eğlenceli ve komik oluyo ondan :D
anladım seni biraz :D
Nasıl anladın be ne anladın anlat bakıyım :D
dayak yemeği sevmiyorsun ama arada tekme yemeği seviyorsun çünkü komik oluyor aslında baya anlamışım :D tek sorun komik olduğu için tekme yemek istemen
Bence sorun değil bu yani biraz tuhafım evet ama bence dayanabiliyorsam eğlenmem de çok normal :D Arkadaşlarım kendilerini çok şanslı hissediyor tekme atmak istediklerinde izin verdiğim için :D
işte aradığımız arkadaş mı diyor zor olmuyor bu ya herkes böyle tekme atmak ister sana :D
Herkese attırmam be sadece yakın kız arkadaşlarıma ve onların kız arkadaşlarına :D
herkese bir tane sen lazım :D
Ahah çok teşekkürler hak ettin seni de izinli arkadaşlarım listesine ekliyorum :)
görürsem bir yerde belki :D faydalanırım
Haberleşir ayarlarız belki çok yakın oturuyorsak :D
ya çok uzak oturuyorsak :D
Hangi bölgede oturduğunu söyle cevabını söyliyim bunun? :D
marmara
Tamam yakınız :D Büyük bir şehir mi? :D
oldukça :D
En büyüğü mü? :D
bir küçüğü ya direk söylesene gelip dövmücem tövbe estağfurullah aynı şehirde olsak ne olcak kocaman şehir :D
Hahaha söylemek istemezsin belki diye dedim be İstanbul benimki :D Senin Bursa mı Kocaeli mi? :D
büyük dediysek geriye ne kaldı zaten bursa :D
Ahaha bayağı yakın ama hangimizin gelmesi gerek tekmelemek için? :D
aahaha ya tekme atmak için vapurla yollara mı çıkalım şimdi :D bakarsın bir gün işimiz düşer istanbullara olur
Tamam İstanbul'a geldiğin anda mutlaka haber veriyosun yapıyoruz ama tamam mı? :)
tamam yahu ashahaha :D anlaştık
Hahaha kıyı köşe bir yerde yapalım da telefonunu kamerasını açan bizi çekmesin :D
güvenlik kamerası varsa tüm ülke görür artık sanki yasak şeyler yapıyoruz ha :D :D
Hahaha yasak değil ama bizi meşhur edecek video tüm nette çalkalanır :D Seni alkışlayarak beni de yuhalayarak izlerler kızdan nasıl dayak yiyor diye :D
işin tuhafı da bu erkekler döverken kadını yuhalayan yok ama :D iş taam tersi olunca değişiyor bu ülkeyi bazen sevmiyorum lanet olsun dostum :D
Hahaha ben yuhalanmaya razıyım yeter ki döven kadın olsun :)
erkekden dayak yersen de aynılarıı hissedebiliyomusun gerçi ne hissediyosun bilmiyorum ama :D
Yok be erkekte aynı olur mu erkekten yiyince normal dayak yemiş gibi hissediyorum sadece kadınlarla yapınca eğlenceli :D Bir kadının erkeği dövmesi anormal karşılandığı için daha eğlenceli hale geliyor :D
tuhafsın vallahi :D :D
Hahaha sen de öyle :D Bence çok eğlencez :D
eğlenme şekline hayran kaldıım isimsiz adam :D :D
İsmimi tanıştığımızda öğrenirsin isimli kız :D
çok mantıklı tebrik ederim isimsiz adam :D 80lerdeki mektup arkdaşları gibi oldu böyle ablalardan geçmişi yaşayan insanlardan duyuyorum da :D
Ahaha benzetmesini sevdigim ya :D yazin mutlaka gel ama ya senle daha bir eglenceli olacak cok kafa kizsin :D
Kafa bir insan olduğumun garantisini her türlü verebilirim :D isimsiz adam
Harika o halde :D dayanabildiğim kadarıyla doyasıya eğleniriz tekmelerle sonra da gezdiririm ben seni bir şeyler falan içeriz işte çok kafa olduğunu gösterirsin esprilerinle ve neşenle :D
Ssaatlerce dayak yemek falan gibi düşüncen mi var ya alt tarafı bikerelik tekme bu bir defa yani :D
Oha saatlerce vurursan ölürüm be :D 1-2 dk falan sürer işte üst üste birkaç tane atarsın ben yere düştüğümde bırakırız sen beni kaldırırsın sonra gezeriz keyfimizceee :)
Ben bikere vururum yeter ne gerek var öyle çok şeylere :D başıma bela olursun bayılıp falan
Hahaha o kadar tecrübeliyim ki beni bayıltabilmen için dünyanın en güçlü kızı olman bile yetmez diyim sen anla :D Bugüne kadarkilerin hepsinden iyiysen en fazla yere kapaklanırım 10 saniye sonra kalkarım o yüzden fazla acıma gelişine yapıştır yoksa çok gülerim acıtamazsan :)
Yaa canını yakmak istemiyorum ayrıca ben adam dövmek de istemiyorum nasıl kabul ettim bilmiyorum suçun yok zaten vurmam da öyle sinirli sinirli dolayısıyla canın yanmaz :D
Haha canım yanmazsa çok gülerim :D Merak etme saçını çekcem sinirlenerek vur diye :D
planlamışsın herşeyi bir tekme atmak kalmış bence koca istanbuldan birini bulamaman tuhaf :D :D
Ya çok arkadaşım var vuran da senle de yapmak istiyorum en eğlenceli senle olcak çünkü :D
buna burdan karar verdin demek helal sana yürekten tebrikler :D :D
Sen böyle dalga geçmeye devam edersen hele ki karşımda da bu kadar alay edersen bir tekme de ben atarım ona göre :D
karşılıklı kavga olur sen naptın böyle ya bence biz hiç dövüşmeyelim :D :D :D
Haha tabii ki ciddiye alma istediğin kadar dalga geçebilirsin ben hiçbir koşulda hiçbir kıza vurmam :D
çelişkiler çelişkiler içinde yaşıyorum :D
Hahaha yok yok rahat ol sen şöyle güzelinden bir tekme geçir ve eğlenmene bak sakın kasılma tadını çıkar :D
hayatımda böyle birini ilk kez tanııdım bir ilksin isimsiz adam :D
Herkesin hayatında böyle renkli ve çılgın bir insan olmalı isimli kız :D
ben kendim bir renkli ve çılgınım zaten isimsiz adam :D :D sen niye isimli diyon sadhakdhghdg öldüm yaa
Ohoo iki renkli bir araya geldiğimizde neler yaparız düşünsene isimli kız :D İsmin melike ya ondan öyle diyoruma sfdgjk
gökkuşağı çıkarabiliriz :D :D iğrenç olduğunu biliyrum ama içimden geldi isimsiz adam :D çok gizli şeyler oluyor böyle isimsiz falan
Ya bu espriden sonra var ya sen tekme atmadan ben kendimi senin ayaklarına çarpcam :(
iki renkli neler yaparız bir düşün dedin ama ve düşündüm bende :D :D
Vazgeçtim düşünme asdfghk
düşünmeden olmaz düşünmem gerekli :D :D
Espri yapmadan düşün o zaman :D Tamam ya çaktırma güldüm gökkuşağına afsdgjk
birşey söyleyim mi bende güldüm :D :D düşünürken geldi espiriyi düşünmedim isimsiz adam
Üzerinde çok düşünülecek bir espriye hiç benzemiyordu zaten isimli kız :D
birden gelen bir şey olduğu belli zaten isimsiz adam :D gerek yok esprilere düşünmeye zaten güldüğümüz 3dk 3 dklık şey için 5 saat düşünmek saçmadır isimsiz adam :D
Düşünülerek yapılan espriler çok yapmacıktır zaten isimli kız :D
şu an aynı şeyleri söylediğimize dair hisler var içimde isimsiz adam :D :D
Zaten aynı şeyleri söylüyoruz işsiz kız :D Sana işsiz kız mı diyim işsiz kadın mı seç hemen birini? :D
kız de tabiki :D :D
ama işim var benim :D okuyorum ben
İsimli kız diyecektim ya çok pardon millete işsiz demekten elim alışmış yanlışlıkla öyle yazdım :D Tamamdır anlaştık işsiz kız :D
işsiz de oldum vay bunca senelik emekler 2 dk da boşa gitti :D :D isimsiz adam
Haha özür dilerim isimli kız, kazayla oldu :D
hadi affettim isimsiz adam :D
Ahaha teşekkür ederim bağışlayıcı isimli kız :D
:D :D ne demek isimsiz adam
Yoruldum yarın yaz isimli kız iyi geceler :D
iyi geceler uyku vakti zaten isimsiz adam :D
Gunaydin isimli kiz :D
Iyi akşamlar isimsiz adam :D
Erkencisin? :D
yoğun birisiyim belki ondandır :D
Hıı memleketi kurtarıyosun sanırım? :D
Memleketin buna ihtiyacı var bence :D tabi çözüm tek ben değilim isimsiz adam
Ne iş yaptığını bilmediğimden bir şey diyemeyeceğim ne kadar ihtiyaçsın isimli kız :D
Öğrenciyim okuyorum isimsiz adam yani ülkenin en zenginleri içindeyim bilirsin öğrenciler zengin olurlar :D zengin kısmı yalandı
Ahaha ben de ogrenciyim ama bir ogrenci icin zengin sayilirim :D
Ben düz öğrenciyim henüz baba parası yiyenlerdenim :D
Benim de baba parası sayılır ya bir adet emekli maaşı + bir adet de devlet bursu :D
Aaa ne tesadüf isimsiz adam :D
Tesadüflerimiz çok bak boşuna iyi arkadaş olmadık :D
Yorum yaptıktan sonra da arkdaş olduk bu da ilginç :D böyle ilk kez konuşuyorum
İstanbul'a geldiğinde haberleşirsek gerçek arkadaş olcaz işte :D
Kim bilir ne zaman gelirim bende bilsem sana tarihi söylerim zaten :D
Yazın gel kesin orda oluyum :D O eşsiz tekmeyi başka kimseye iznini alarak atamazsın :D
Yazın işe giriyorum baba parası yemeyim diye ama kısmet tabii tekme atmak için değilde kim olduğunu öğrenmek için ilk fırsatta gelmek isterim :D
Haha tekme anlık olacak zaten sonrasında istediğini alacaksın bol bol gezerken tanıyacaksın elbette :D
Bare başka birşeye sinirlenip öyle atayım boşa gitmesin :D sonrasnda bol bol gezebilriz belki
Aynen öncesinde sana çok çirkinsin diyip saçını çekiyim şöyle güzel bir sinirle at tekmeyi ki anlamı olsun :D Sonrasında gezeceğiz tabii ki ya gelmişsin o kadar
Çok çirkinsin demek ve saçımı çekmek fazla kızdırmaz ama yine biraz işe yarar
Umarım evde kalırsın diyim sen de tekme atıp özür diletip sözümü geri aldır? :D
Iinşallah deme şimdi de :D bak olabilir bee isimsiz adam
Yok şimdi demem tekme anında dicem üstüne saçını çekcem ve bu çirkinlikle seni kim alır dicem ve en iyi tekmen gelecek :D
baya iyimiş bunlar bak :D :D
Eger hicbir sey olmamis gibi dimdik durursam bir tane daha vur, isabetsiz vurmussun demektir hic takmazsam :D
Ooooo iki tanee. Çok fazla olmazmı :D isimsiz adam
Deli misin aralıksız 100 tekme denemem var ki ileride artırmayı düşünüyorum bunu :D Senin atacağın iki tekmenin bende bırakacağı hasar maksimum sivrisinek ısırığı hahaha :D
Evet ama hayatımda çok az tekme attım etkili olacak diye iddialı değilim ana kafa ve yumrukda iddialıyım
Kafa ve yumruğa ben dayanamam uzmanlık alanım bu tekmeler ve acımadığında güldüm diye sakın kafa atayım falan deme tekmeye devam et veya gülmeyi kesmem gerektiğini söyle :D
Hayatım da iki kere tekme attım sanırım güleceksin ve o kafayı yiyecek gibi duruyob :D
Haha tekmeleri kime attın ve sonucunu anlat? :D Kafa atma ya bak azimli ol eninde sonunda tekmen acıtır yani belki acıtabilir :P kafa atma karnıma falan diz atabilirsin ama yüzüme vurma valla ağlarım :D
Attıklarım kızdı yaa öylepek bişey olmadı biri 1 hfta okula gelmedi diğerine de fazla vurmadım bişey olmadı 3 gün rapor aldı ama ben okuldan uzaklaştırıldım 1 hafta
Biri 1 hafta okula gelmemiş, diğeri 3 gün rapor almış daha ne olacaktı be pek bir şey olmadı diyor bir de :D Acı krizine sokmuşsun resmen iki kızı da :D Kızların orası acır mı ki tekme atınca ya ben sadece bizimki acıyor sanıyordum?
O 1 hafta gelmeyen kızın midesi ile karın boşluğunun arası zedelenmiş ondan müşahede altında tuttular yaa
Yaa şeyine tekme atmadım nasıl denk getireyim aradaki yeri yahu sen de ne alemsin :D
Oha nasıl ıskaladıysan daha büyük zarar vermişsin ya çok kötü yere vurmuşsun ama bizim bacak arasından daha fena orası :D Kesin istemeden başardın bunu ama tekmen güçlüymüş bayağı zedelemişsin
O bir hafta gelmeyen kızla baya kavga ettik kötü şeyler dedi bana ama isteyerek denk getirdim ona ama diğeri bir kazaya kurban gitti ayrıca kimsenin cinsel organlarına vurmam hayatları mahveden biri olmak istemem şahsenm :D
Korkma sıkıntı olmaz rahatça vurabilirsin :D İsteyerek orasına vurulur mu be ne vicdansızsın cinsel organdan bin kat daha çok acıyor karın boşluğu :D
Karın boşluğuna hayır cinsel organına evet demek zevk falan mı alıyorsun biri öyle tekme atınca :D ne kadar vicdansız olabilirim haketti bak sinirlendirme beni o kızı hatırlatıp
Tamam tamam sinirlenme doğduğuna pişman etmişsin zaten kızı yeter dövdüğün :D Yok be ne zevk alması eğleniyorum sadece :D Aynı zamanda eğlendiriyorum çünkü vuran kızların daha çok hoşuna gidiyor erkek dövmek :D
Zaten mezun oldum görmüyorum ama bir kişi daha var bu da kız ağzını burnunu patlatmak istediğim de karşıma çıkarmıyor yaradan :D
Çıkarmasın ya tam bir dişi terminatör çıktın bir kızcağızın daha karın boşluğunu patlatma yazık :D
O kadar değilde kız çok dicek bişey bulamadım kelimeler düğümlendi boğazımda :D :D sinirden keşke çıksa bee ya dişi terminatör deyip taliplerimi korkutma :D
Korksunlar ya taliplerine soyluyorum bh kiz sinirlenince karin bosluguna oldurucu tekme atiyor dikkatli olun :D
yok artık şu an resmen hayatımı mahvettin :D :D
Hayır, hiç erkek dövmedim.
Peki, teşekkürler.
Önemli Değil , Rica Ediyorum =)
Hahaha. Kızdan dayak yemek mi? Abim bana kavgayı sağolsun küçükken alıstirmisti bir kafa atardım is biterdi.
Bir kaç tanesine tokat atmisligim var.
Tokat masum kalıyor şurada gelen cevaplardan sonra :D
Vicdanlı insanım :D
Belli sadece tokat attıysan :D
Sadece tokat 😆😆
Tamam o zaman vicdanlısın :D
Seyine tekme attim ve kactim (korktum olecek diye)
Sivri topuklu ayakkabıyla falan atarsan patlatıp öldürebilirsin ama normalde ölmez korkma sadece ağlar veya en iyi vuruşunu yaparsan bayılır ama kaçarak en iyisini yapmışsın boşver başına mı kalsın? :D
Bende o yuzden kactim :)
Aynen ne zaman orasına tekme atarsan hemen kaç sakın olay yerinde bekleme :)
Kucukken abimle kavgalarimizi sayarsak evet 😂
Dövebildiğin zamanlar olduysa elbette sayılır :D
bir o bir ben 😃 ciliz dim ama gucluydum yanii 💪💪💃😃
Helal kız sana o zaman en birinci sensin :D
Eyvallah 😜
Erkek de dövdum kızda :D
Erkeklerden şöyle şaşırtıcı veya eğlenceli bir tane anlat :D
ortaokula gıderken dövmüştüm.
o yaş aralığındayken her kız mutlaka erkek dövmüştür, her erkek de mutlaka kızdan dayak yemiştir zaten fix artık o.
evet o yuzden dövebılmıştım:)
O yaş aralığındayken kızlar bizden daha güçlü ve daha cesur oluyor ve genellikle sizin dayağınızla büyüdük çoğumuz eheh :)
:):)
Çok kişi dövdüm ilk okul ve orta okulda 😊
Rica etsem anlatır mısın? En iyi olaya sahip kişiyi seçeceğim de
Nesini anlatcam 4 yaşında okula başladığım ilk gün ilk dövdüğüm kişi öğretmenimdi ağızını burnunu patlatmıştım kanadı falan kafasının küçük kısmı kel kalmıştı. Büyüdükce her laf atana dirseğimle burnuna indiriyordum :)
4 yasinda ogretmen dovmek? Saka dimi bu? Dirsekle burna vurmak da muthis bir teknik yalniz, her seferinde basariyoa vurabiliyosan cok saglam dovuscusun :)
Saka degil, gorduklerimi gorseydin sende aynisini yapardin :) Nedense hep tutturuyordum ama son 6 yildir kimseyi dovmuyorum :)) Takilsin biri yine doverim zevkli oluyor :P
Zevklidir tabi ya bir kız için bir erkeği dövmekten daha büyük bir keyif olabilir mi? :D Ama bir denk gelmezse veya burnunu kıramazsan o zaman yandın yani 2. bir tekniğin olması lazım dirsek işlemezse kullanmak için :D
Var var sen merak etme ben her şekil ağız burun girişirim ya :)
Haha kız dediğin öyle mi dövüşür ya haha her durumda surat dağıtıyo :) Benim dövüştüğüm kızlar hep hile yapıp alttan tekme atıp acıdan kriz geçirtip kaçıyolardı :)
Gel çok dövülmek istiyorsan ben hazırım bayım :)
Senin gücün yetmez beni devirmeye :)
Kendine bukadar güvenme :)
Güveniyorum ama nedense bir yandan da korkuyorum böyle beni döveceğin anı düşününce kalp atışlarım hızlanıyor ki o an gerçekleştiğinde nasıl korkarım düşünmek bile istemiyorum :)
Tecrübeliyimdir ;) Neyse teşekkür sohbet için.
Ben teşekkür ederim bu hoş ve eğlenceli sohbet için + canımı bağışladığın için :)
Rica ederim bayım
Çok döverdim.
Direk kasığa çalışırdım
Çok acıtıyo orası da be :(
Ee onlarda sinir etmeseymiş
Ya hak edene tabii ki sakın affetme mutlaka yapıştır tekmeyi ama benim arkadaşlarım eğlencesine bile vuruyolardı orama çok kızıyodum
Oha yok artık :D
Aynen boşuna mı kızdım sana durduk yere :D Sen sadece hak edenlere vuruyomuşsun o ayakların önünde eğilip teşekkür bile edilir ama bizimkiler teneffüslerde falan niye iki gözün iki kulağın var diyip tekme atabilecek kadar çok seviyolardı vurmayı :D
Hahhaa yuh be :D
İyi bari sen iyi kızmışsın yani eğlencesine tekme atmayı normal bulmadığına göre iyi birisin :D Tabii senin tekmeni yiyenler kime göre hak etmişti orası ayrı konu ama olsun :D
Benim canımu sıktıysa ezilmeyi haketmiştir 😎
Ezilme derken? Korkutma ya hani tekme atıyordun? :D
Tekme değil aslında hahhaha :D
Sakın korktuğum şeyi söyleme? :D
@cananece Ohaa yapılır mı ya? Sen biliyor musun? Testislere vurulan tekmenin acısının değeri 9000 del’dir ki bu değer 160 çocuk doğurmakla ve 3200 kemiğinizin kırılmasıyla eşdeğerdedir.
Yalan o en büyük acı çocuk doğurma :D @ComandanteChe
Hayır ya değil :D Olmadığı için bilemezsin işte :D Ne yaptı orasına vuracak kadar? @cananece
Sinir etmesi yeterli :D @ComandanteChe
@cananece seni alana Allah sabır versin diyelim o zaman :D
Arkadaş yanlış biliyor. Bu bilimsel olarak açıklanmıştır yani kasık acımız, kadınların doğum sancısının yanında acı bile sayılmıyor. Yani onlar doğum sancısına dayandığı sürece bizim de o tekmelere ses etmememiz gerek aslında bu açıdan bakınca. Keşke tekme olsaydı demiştin ama ne olduğunu söylemedin ya en fazla ne yaptın ki? :D
Ezdim dedim ya
Ya içim parçalandı of bir an kasıklarım acıdı psikolojik olarak acıttın oha ya :( Elinle sıkarak mı ezdin yoksa ayağının altında mı ezdin?
Ayağımla tabiki elliycek halim yok elelamin şeyini
Pantolon var o yüzden ellemek sayılmaz diye düşündüm. Çok fena patlatmışsın ya ayağının altına alıp ezmek nedir çok canisin :( Nasıl o pozisyona getirdin peki? Önce tekme atıp yere mi serdin?
Ne soru sordun be :D bir şekilde yere düştü bende o sinirle ezdim
Düşüncesi bile midemi kaldırıyor ya çok tekme yedim ama ezmek dediğinde bile oturduğum yerde eciş bücüş oldum :D
Hahaha :D yapacak bişey yok :D
Kendimi sayısız tekme yiyen biri olarak çok şanslı hissettim seninle reel arkadaş olmadığımız için ya kesin ben de nasibimi alırdım o canice cezalandırma yönteminden :D
Şükret o zaman :D
Tabii ki ediyorum ya o acımasız ayaklarının altında ezilse hüngür hüngür ağlarım ağlarken bayılırım bee :D
Dovdugum oldu ilk okulda :)
Rica etsem anlatır mısın peki? :)
Anlatamm okadarini hatrlamiyrm ama dovdum :)
Ya hatırlıyorsun ki söyledin işte özet geçseydin bari merak ettik burada :)
hem yedim hem dövdüm.
Yemen çok çirkin bir hareket olmuş, çok terbiyesiz biriymiş o. Nasıl dövdün peki?
çocuktuk yedik işte. en son ortaokulda dövmüştüm
Ilkokulda sürekli oğlana vururdum :D
Ahaha niye vuruyodun gücün yetiyodu eğlenceli geliyodu dimi dövmek? :D Bir tane anlatsana şöyle eğlenceli olanlardan :D
Sürekli beni kıtıklardı bende hep koluna vururdum :D
Ha masum dayaklarmış tamam sen uslu kızsın :D
Dovmuştum hatta baya çok kişiyi dovdum :)
Hadi bee lutfen anlatir misin en guzelinden bir tane? :)
Haha lise 1başlamıştık bir tane çocuk vardı benden hoşlanıyormuş bana sataşıyordu ayağıms gelip basmalar arkadaşlarıda gaz veriyordu ben bir gün buna bir sinir oldum bir tane tokkat attım suratı kıpkırmızı oldu tuvalete gidip ağlamış çok üzülmüştüm valla sonunda :) daha var
Tuvalette aglamis mi oha nasil vurdun kiz oyle? :) anlat bir tane daha :)
Elim ağır vurduğumda yere yapışmıştı :/
Uff cok kotu vurmussun ya :/ anlat hadi bir saglam anini daha :)
Ne anlatıyım yahu orta okuldaykende kuçuk çocukları dovuyordum :D
Hahaha o haksizlik ama ya yasitlarini dovsene :D
Bacak kadar boylarıyla şımarıklığın alemi yok varsa dayak var ne yapıyım tahammül edemiyorum -_- yaşıtlarımıda dovmuşluğum var ağır psikopattın heralde
Ya kiz basina nasil dovdun o kadar erkegi nasil bu kadar guclusun ya :/
Hepsini aynı anda dovmedim ki
Olsun sonucta hepsini dovmussun cok guclusun ya :/
Haha malesef o zamanda ben 165falan vardım benden kısa ve cılızdılar bazıları uflesen uçacak tarzda e benden kuçuk olan zaten beni dovemiyordu
Senden kucuk olan zaten dovemez kemikleri cok yumusaktir sana hicbirnin gucu yetmez o zamanlar. Su an ben senden buyugum mesela cok zorlamasam beni bile dovebilir misin?
Bir tane daha anlaat :)
Anlatmadı :(
söz konusu bile olmaz
Ortaokulda bir kizdan karnima tekme yemistim.
Evet, erkek dövdüm; şöyle oldu...
Anlatır mısın rica etsem?
Hayır, hiç erkek dövmedim.
Peki, tesekkurleer :)
Hayır, hiç erkek dövmedim.
Peki, teşekkürler :)
Yok kavga etmedin karışan olmadı bana 😏😏
Tokat attım
Tokadı artık dayaktan saymıyoruz ya onu en basit şeyde bile atmanız çok doğal çünkü
Paldır küldür birine dalamam yapım geregi. Ama baya sinirlenip atmıştım basit bir olay degildi
Kızların tokatları ciddi anlamda çok acıtır ve sinirle vurduysan düşünmek bile istemiyorum nasıl acıttığını.
Tokat atmistim :)
Tokat veya tekme atmamış kız dünyada yoktur ki zaten :)
Hiç biri olmadı.
Peki.
İkisi de olmadı
Aslında tek bir olay var soruda. Biri kızların gözünden, diğeri erkeklerin ama teşekkürler cevap için :)
Ben ikisini de kizlara soruyosun anladim :) hızlı okumamak lazım :))
Eheh olsun problem değil olur arada öyle :)
:))
Kzlara elm klkmz dykta ymedm
Annemin terlik şovundan başka olmadı :)
Ablamla sürekli kavga ederiz hala dayak yiyorum :S
hayır hiç kız dayağı yemedim
Hayatımda gördüğim en büyük amcısın tebrik ederim
Kızdan dayak yiyen erkek etek giysin
Hayır
Teşekkürler.
Kız dayağı yemedim
Yemedim