"Geldiğin yerin bulutunu yanında taşırsan, gittiğin yerin güneşini göremezsin" demiş yazar. Siz ne diyorsunuz?

Sizce insan geçmişe takılı mı yaşamalı yoksa sil baştan mı yapmalı?
"Geldiğin yerin bulutunu yanında taşırsan, gittiğin yerin güneşini göremezsin" demiş yazar. Siz ne diyorsunuz?
Cevapla