Bu bulduğum şey ne büyü mü? Çok korkuyorum. Lütfen dalga geçecekseniz yazmayın. Detaylı okuyup öyle cevap verirseniz sevinirim ((FOTOĞRAFLI)) ?

Arkadaşlar ben hiç büyüye falan inanmam ama bu gün gerçekten çok korktum.
Özel bir yurtta tek kişilik odada kalıyorum.
Odamın dolabının kapağı hep açık olur genelde kapısına şarj aleti falan asıyorum ondan kapatmam.
Çok hastalık derecesinde titizim yani odanın yeri hep değişir 2 haftada bir dolabı baştan sonra temizlerim çamaşırları temizde olsa yıkarım.
Arkadaşlarım falan pek gelmez odama genelde ben giderim onlara yani hiç arkadaşım gelmedi odaya böyle söyliyim.
Kapıyı kitledim okula gittim geri geldim kapım bıraktığım şekilde kilitliydi.
Alt gözü boş bırakıyorum dolabın koymuyorum bişey.
İçeri bir girdim seneki kızdan kalsa tamam diyicem de imkansız.
Sürekli baktığım 40 kere temizlediğim dolap.
Odada tek kalıyorum hiç kimsede gelmedi.
Kilitleyip bir saatliğine okula gitmiştim zaten yan taraftaki kızlara sordum kimse gelmedi dediler.
Geldiğimde de kapı kilitliydi.

Bu dolabımın gözleri alt tarafta ki gözde tam ortadaydı. (resim yan dönmüş)
Bu bulduğum şey ne büyü mü? Çok korkuyorum. Lütfen dalga geçecekseniz yazmayın. Detaylı okuyup öyle cevap verirseniz sevinirim ((FOTOĞRAFLI)) ?

7 aydır bu odada kalıyorum görmemiş olmam imkansız. (resimde ters dönmüş)
Bu bulduğum şey ne büyü mü? Çok korkuyorum. Lütfen dalga geçecekseniz yazmayın. Detaylı okuyup öyle cevap verirseniz sevinirim ((FOTOĞRAFLI)) ?
Bunlar da dolaptaki şeyin resimleri. Pamuğun rengi idrar değmiş gibi sarıydı arasında da erkek sakalı gibi kısa kısa bir sürü tüy vardı bir tane de kesilmiş uzun tırnak vardı bunlar rulo halinde yüzüğün içine sıkıştırılmıştı.
Yüzüğün içinde burak yazıyodu ve ben burak diye birini tanımıyorum.
önce ilk bulduğum halini sonra içini açtığım hallerini koyucam.

İşte bu şekilde tam dolabımın yukarıdaki resminde alt gözdeydi öylece duruyodu
büyü pamuğu mu?
büyü pamuğu mu?
Bunlarda pamuğun açılmış halleri pamuk idrar değmiş gibi sarı arasında erkek sakalı gibi tüyler ve 1 tane de tırnak vardı
Bu bulduğum şey ne büyü mü? Çok korkuyorum. Lütfen dalga geçecekseniz yazmayın. Detaylı okuyup öyle cevap verirseniz sevinirim ((FOTOĞRAFLI)) ?
Bu bulduğum şey ne büyü mü? Çok korkuyorum. Lütfen dalga geçecekseniz yazmayın. Detaylı okuyup öyle cevap verirseniz sevinirim ((FOTOĞRAFLI)) ?
Güncellemeler
+1 yıl
Bulduğumda okuldan geliyordum be annemle konuşuyodum kprltum biraz oda çık suya at dedi bende şehir içinde geçen bir atık su kanalına attım
Bu bulduğum şey ne büyü mü? Çok korkuyorum. Lütfen dalga geçecekseniz yazmayın. Detaylı okuyup öyle cevap verirseniz sevinirim ((FOTOĞRAFLI)) ?
Cevapla