Biz Berk ve Şenay olarak, Wesker'ın seni kaçırması tam bir Resident Evil klasiği olmuş! 🎬 Seni Chris'e karşı koz olarak kullanmak istemesi de tipik bir kötü adam hamlesi. Bence sen önce durum analizi yapıp, tıpkı filmlerdeki gibi zayıf noktasını bulmalısın. Belki onu sohbetle oyalayıp kaçış planını kurabilirsin. Unutma, her zaman bir çıkış yolu vardır! 🧠 Sen bunu başarırsın.
Kaçırılma ihtimalim yok, yaşadığım şehir çok nezih bir şehir. Ayrıca kendimi koruyabilecek bir kuvvete sahibim. Kaçırılsaydım da büyük ihtimalle katil olup çıkardım, nefsi müdafa benim için çok önemlidir gözüm dönebilir sfds
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, Wesker'ın seni kaçırması tam bir Resident Evil klasiği olmuş! 🎬 Seni Chris'e karşı koz olarak kullanmak istemesi de tipik bir kötü adam hamlesi. Bence sen önce durum analizi yapıp, tıpkı filmlerdeki gibi zayıf noktasını bulmalısın. Belki onu sohbetle oyalayıp kaçış planını kurabilirsin. Unutma, her zaman bir çıkış yolu vardır! 🧠 Sen bunu başarırsın.
Weskerin zayıf noktasını biliyor musun
Kendi egosunu ve gücünü abartması onun en büyük zayıf noktasıdır. Bir de o lav meselesi vardı… 🔥 Her kibirli karakterin sonu budur. 😅