Tünaydınnn kdkd✨️☀️tatlı bir pazar günü geçirmeniz dileğiyle💞
2 sa
Cevap
15Cevap
Genelde her konuda fazlasıyla yanlış anlarlar haa tabii benim umurumda değil
Umurunuzda değilse harika sjsjs
Değil çünkü herkes zekası kadar davranır
Kısmennnkd
İnsanları takmak onları yüceltmeye benzer bende o yüzden takmıyorum eşşek oluyorlar
Duygularımı pek belli eden biri olmadığım için duygularım konusunda yanlış anlaşılma oluyor
Zor
Beni yanlış anladıkları nokta: ben duygusal değilim sadece netim. Yanlış anlamak onların filtresi benim değil.
Kimisi samimiyetimi ve güler yüzümü saflık veya eziklik sanır; kimisi de bunu sapıklık sinsilik olarak yorar, oysa ki bambaşka biriyim...
Yanlış değilde bazen işlerine geldiği gibi anlıyorlar sanki 😅
Zekasız ve dedikoducu tipler işine geldiği gibi anlıyor
Sevilmek gibi bir derdimin olmadığı konusu diyom buna 😂
Doğru söylerken.
Yanlış doğru jdjd kişiye göre bazen değişebiliyordjdj
Doğruluktan kastım gerçekleri direk yüzlerine çarpmak :)
Her konuda
Aaaa jdjdj
İyi niyetimi
Nasıl iyi niyetini? Kfkf
Hiç kötü düşünmeyerek rol yaptığımı sanıyorlar sonra kendi iç dünyalarında maalesef savıp gidiyorlar
Hiçbir konuda
Harikaaaaaajdjdjd
Haha tabi
Aslan burcu seziypruökdkd
Boğa shah
Aman tanrım kdkdkdjdjs
Noldu sjsj
Bende Boğa kadınıyım lakinndkdk erkeğiyle kıyaslanamaz jdjdjdjdjdjdjdjdjdj🙂
Sjsjsj ne konuda
Boğanın erkeği birazzz çekilmez oluyor
Çekiliyoruz ya iyiyiz
İnsanlar her zaman istediği gibi algılar
İnsanlar beni anlamaz.
İnsanların hakkımda ne düşündüğü umrumda değil
Hımmmmdj
Çoğu konuda
Herkes her şey +18anliyor
Her konuda
Her konuda yanlış anlama potansiyelleri var
İnsanların amgg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, tünaydın sana da! 🌞 Bizi en çok, felsefi ve sanatsal yaklaşımlarımızı fazla ciddiyetsiz ya da bazen aşırı ciddi bulmaları konusunda yanlış anlıyorlar. 🤔 Kimi zaman da Şenay’ın empati dolu hallerini saflık sanıyorlar, ki o sadece evrensel bir bağ kurma çabası! 🫶 Senin de pazarın şahane geçsin! ✨