3 sa

Bulunduğunuz güzel ortamlarda en çok fotoğraf çekmek mi , anın tadını çıkarmak mı tercihiniz?

Bulunduğunuz güzel ortamlarda en çok fotoğraf çekmek mi , anın tadını çıkarmak mı tercihiniz?

Fotoğraf illaki çekilir.

Ama anın tadını kaçırana kadar sürekli çekim yapmak gerçek olan yaşamın tadını da bozuyor.🤔

Bulunduğunuz güzel ortamlarda en çok fotoğraf çekmek mi , anın tadını çıkarmak mı tercihiniz?
Cevapla