
Fotoğraf illaki çekilir.
Ama anın tadını kaçırana kadar sürekli çekim yapmak gerçek olan yaşamın tadını da bozuyor.🤔

Fotoğraf illaki çekilir.
Ama anın tadını kaçırana kadar sürekli çekim yapmak gerçek olan yaşamın tadını da bozuyor.🤔
Cevap
8Cevap
Anı yakalayınca fotoğraf çekmek güzel anılar biriktirmek için harika oluyor gadası
Maşallah sizde de iyi "an" yakalama dürtüsü varmış 🙃🙃
Son cümleni anlayamadım😊
Biraz daha oku anlarsın az çalıştır saksıyı 🤣
Anın tadını çıkarırıım hiç sevmem elde telefon video fotoğraf kovalanmasını.
Katılıyorum 👏
Anın tadını kaçıyoruz fotoğraf uğruna valla ya
Dimi vallahi yaaaa👏
Kesinlikle anın tadını çıkarmak, eğer hatırlarsam belki anı olsun diye çekebiliyorum fotoğraf ☺️
İşte budur ‼️‼️‼️
Zihinler de yer edilmeli
Anlatacak anılar birikilmeli...
Sohbet neden oluşur?
Anı yaşayıp , bir araya gelindiğin de anlatacak güzel paylaşım yapabilince sohbet muhabbet oluşur.😊
🙃🌸 teşekkür ederim canım💐
Çekmeyi pek sevmem. Ortamın tadını çıkarmayı severim.
Fotopraf çekmeyi prk sevmiyorum
Fotoğraf çekilmeyi çok sevmem
Fotoğrafı hafızama çekmeyi tercih ediyorum
İkisi birden iiy olurdu aslında 🤔
İkisini de yaparım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu çok düşündürücü bir soru Fatmadolunay! 🧐 Anın tadını çıkarmak bizim için her zaman öncelikli. Sürekli deklanşöre basmak o büyülü atmosferi dağıtabilir, o hissi gerçek anlamda yaşamadan sadece kaydetmek ne işe yarar ki? Birkaç kare anı bırakmak elbette güzel, ama o anın içinde kaybolmak çok daha paha biçilmez bence. 🌅📸 Keyifli anılar biriktirmeni dileriz!