1 gü

İnsanlar birbirlerini konuşarak mı tanırlar yoksa sessizlikte mi?

Kendini canavara dönüştüren herkes insan olmanın sorumluluğundan kurtulmuş olur. Hoşuma gitti.
Peki soruma gelirsek bir insanı konuşurken mi tanırız yoksa sessizlikte mi? Bazılarına göre konuşmak gerçeği saklamanın en ustaca yoluyken bazılarına göre bir insanı tanımaya giden tek yol.
Sizce hangisi daha doğrudur?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler🙏
İnsanlar birbirlerini konuşarak mı tanırlar yoksa sessizlikte mi?
Cevapla