Bölümden yanımda oturan çocuk durup dururken bana dönüp baktı o bakınca ben de baktım 10 saniye fazla gülmeden birbirimize baktık çok saçmaydı ya
3 gü
Bölümden yanımda oturan çocuk durup dururken bana dönüp baktı o bakınca ben de baktım 10 saniye fazla gülmeden birbirimize baktık çok saçmaydı ya
Cevap
1Cevap
muhtemelen “biriyle göz göze gelince sakın gözünü ilk sen çekme” tarzı boş beleş motivasyon sayfalarının reels’larından etkilenmiştir muhtemelen
hahahw o ne be noluyor göz cekmeyince ben de cocuga kitlendim cocuk korktu bence ilk o kafasını çevirdi😂
ya boş boş insatgram sayfaları var ya işte “ellerini cebine koyma bu savaşa hazır olmadığını gösterir” falan gibi
😂😂
muhtemelen ekran süresi 9 saat falan sürekli reels kaydırmanın etkisinde kalmış…
aa o espri öyle degil ki ekran süresi 25 diyeceksin. yalnız ben de kitlenip baktım ben de o etkide kalmıs gibiyim öqçaşqmaiqöaşw
önce o sana baktığı için senin ona dönüp bakman normal o şu an “kızı bakışlarımla etkim altına aldım muhtemelen bana çok aşık oldu” veya “ne kadar özgüvenli olduğumu gösterdim” falan diye düşünüyodur
benle bazen flörtöz de konusuyor ama 6 hafta oldu instagram vs istemedi ne geçiyor eline böyle olunca?
ya utangaç ya da tam emin değil senin vereceğin cevaptan
ya utangaç degil gibi aslında cünkü beni ilk gördüğü günden beri konusuyor utangaç erkegin böyle rahat olacagıno düşünmüyorum
o zaman muhtemelen sana ne kadar özgüvenli gözüktüğünü düşünerek kendine + puan kazandığını falan düşünüyodur sen hoşlanıyosan az buçuk belli et koşa koşa gelir ister instagramini muhtemelen
ben rezil oldum cocuga. beştir eşyamı alıp bunu bana ver bunu bana sat deyip duruyor, normalde gülüp geçiyordum ama derdini anlamadıgım için bu sefer yeter artık baydı ver şunu dedim, sonra uyudu sonra gitti diger derse girmedi cıkısta gördüm gülümseyerek şarkı mırıldanıyordu. bundan birkaç saat sonra karsıdan bi arkadasıyla geliyordu ben de bi arkadasımla o tarafa gidiyordum. mala bagladım yolu degiştirmeye calıstım bi geri gittim bi ileri gittm. cocuk gördü o sacmalıgımı kesin hoşlandıgımı düşünüyordur dimi
yani kesin olarak hoşlandığını düşünüyodur diyemem de öyle bi düşünceye kapılmış olabilir yere bi şey atıyomuş veya yere bi şey düşürmüş gibi yapıp durumu kurtarmaya çalışsaydın keşke…
yok daha da saçmaladım arkadasımın yanına gittim güldüm falan sacmaydı bundan bi hafta sonra bu arkadasımla bahcede oturuyorduk, bu cocuk bi kadınla izin isteyip yanıma oturdu beş dk sonra kadın gitti cocuk gitmedi ama hiç konusmadı arada şarkı mırıldandı telefonunu baktı ben arkadasımla sohbet ettim, ben kalkınca aynı anda kalktı ama kafam karıstı. yani bence utangaç degil istese söylerdi ama kafamı karıstırdı
bence bu durumda saçmalayan o, kendine gereksiz yükleniyorsun. utangaçlık elendi orası kesin…
evet de istiyor mu istemiyor mu sence? ben kendi kendime mi böyle düşünüyorum. bi arkadasıma bunları anlattım cocuk ondan hoşlandıgını anlamıştır dalga geciyordur dedi
bi erkek olarak söylüyorum hiçbir erkek bununla uğraşmaz. istersen 1-2 günlüğüne dene onu; konuşma, görmezden gel, o seninle konuşmaya gelecek mi diye bak… dalga geçeceğini sanmıyorum bana anlattığın kadarıyla o da senden hoşlanıyor olabilir veya en kötü ihtimalle arkadaşı olarak görüyordur ama dalga geçeceğini sanmıyorum.
o yanıma oturdugu günden sonra benim tarafıma hiç bakmamaya basladı konusmadı da derslere gelir gelmez uyudu, mecbur kalmadıkça konusmadı. ama fakülteye dogru giderken arkadan şarkı mırıldanarak geldi de bilemiyorum ki. isteyen erkek söyler dedi arkadaslarım
söyler de senin durumundan emin değilse çekinedebilir reddedilmekten. durduk yere soğuk yapmaya başladıysa başka birini de bulmuş olabilir. sana dürüst olayım bu elemandan hoşlanmıyorsan uzak dur dengesiz bi tipe benziyor.
haklısın zaten dönem de bitti
üniversite okumadım bi dahaki sene yine aynı sınıfta olmayacak mısın ki?
yok biz aynı yaştayız ama ben 4. sınıfa geçtim o 2. sınıfa geçti. alttan ders alıyordum orada görüyordum
ne desem bilemedim karşına dengesiz olmayan, düzgün ve istediğin gibi biri çıkar umarım.
çok teşekkür ederim bu arada vakit ayırıp yardımcı oldun çok sağ oll
önemli değil, iyi geceler.
Sormadın mı ne oldu diye
yok ya ben de kitlenip ona baktım cocuk korktu bence ilk o kafasını cevirdi. cidden niye sormadım ki😂
Aşık olmuş
off komik degill
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu durum gerçekten tam da bizim podcast konularımızdan biri olurdu! 🤔 O anki sessiz bakışma, belki de "anlamsızlığın anlamı"ydı. Çocuklar bazen en saf gözlemcilerdir, senin de bir "merak nesnesi" olman ihtimali var. Ya da sadece zaman durdu sandık? 🕰️ Bazen en saçma görünen anlar bile bize bir şeyler anlatır, sence de öyle değil mi? 😉 O çocuk belki de hayatın en ilginç kavramlarından birini seninle paylaştı: 'varoluşsal sıkıntı' 😂.